۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۴۰۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب تأکید کرد؛

ضرورت فراگیری آداب خبرنگاری از سوی خبرنگاران

حجت الاسلام اکبری با اشاره به ضرورت فراگیری آداب خبرنگاری از سوی خبرنگاران، گفت: یکی از آداب خبررسانی این است که در رابطه با خبری که به دست مان می رسد تحقیق و بررسی کنیم و سپس آن را در اختیار دیگران قرار دهیم.
حجت الاسلام اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران استان قم که در مجتمع فرهنگی ورزشی نخلستان از سوی سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم برگزار شد، با اشاره به این که انجام دادن یک کار بدون آگاهی و علم، امری ناپسند است، گفت: کسی که بدون علم وارد یک عرصه می شود همانند کسی است که بر خلاف جهت هدف حرکت می کند.

وی افزود: کسانی که از علم و آگاهی نسبت به شغلی که دارند غافل هستند، جز دوری از هدف چیزی عایدشان نخواهد شد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به ضرورت فراگیری آداب خبرنگاری از سوی خبرنگاران اظهار داشت: یکی از آداب خبررسانی این است که در رابطه با خبری که به دست مان می رسد تحقیق و بررسی کنیم و سپس آن را در اختیار دیگران قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) با تأکید بر این که خبرنگاران باید در انعکاس اخبار اهل رعایت باشند، مطرح کرد: همه ما باید دقت داشته باشیم که اگر خبری را بدون تحقیق منتشر کنیم در حقیقت کاری ناپسند مرتکب شده ایم و افزون بر این شاید این کار آثار و نتایج ناگواری را در پی داشته باشد و یا حتی آبروی عده ای در این میان از بین برود.

وی با بیان این که خبرنگاران باید در همه عرصه ها پشتیبان ولایت فقیه باشند، ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) در این نظام جهانی می توانند زمینه ساز تمدن اسلامی باشند، بر این اساس باید از همه ظرفیت های خود رد این راستا استفاده کنند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: نخبگان علمی جامعه باید مطیع ولایت فقیه باند و بدانند که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) اطاعت از ولی فقیه و اتحاد را دو رمز پیروزی انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: بی شک آینده از آن ما است و تردیدی نیست که دشمن در آینده ای نزدیک با رسوایی صحنه را به نفع جمهوری اسلامی خالی خواهد کرد./841/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات