۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۷۴۰۱۲
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

کوتاه آ‌مدن در برابر دشمن کشور را متحمل آسیب های جدی می کند

بابایی صالح با تاکید بر اینکه حل مشکلات کشور در گرو کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست، گفت: ما هر زمانی که در برابر دشمن ایستادیم و با قدرت عمل کردیم موفق شدیم اما آن که کوتاه آمدیم دشمن گستاخ‌تر شده و ما متحمل آسیب شدیم.
بابایی

روح الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با تاکید براینکه به هیچ عنوان نباید به دشمن اعتماد کرد، گفت: با توجه به تقاضاها و درخواست‌های آقای ترامپ مبنی بر ملاقات و مذاکره با مسؤولان ایرانی ما شاهد یک سناریوی جدید از سوی آمریکا هستیم.

وی افزود: ترامپ امروز می‌آید و پیشنهاد مذاکره می‌دهد سپس فردا در سخنرانی خود علیه نظام و دولت سخن می‌گوید و چون ما با نوسانات ارزی و مشکلات اقتصادی روبرو هستیم می‌خواهد اذهان عمومی را به این موضوع که ارز ایران با یک سخنرانی رییس جمهور آمریکا بالا و پایین می‌شود منحرف کند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح مذاکره جدید از سوی ترامپ یک بازی سیاسی است، ابراز کرد: آمریکا به هیچ عنوان اهل مذاکره و رایزنی نیست و نسبت به تعهدات خود ارزشی قائل نمی‌شود بر همین اساس چگونه می‌توان مجدد به او اعتماد کرد.

بابایی صالح با تاکید براینکه دولت و وزیر امور خارجه ایران باید آگاهانه در برابر خواسته جدید آمریکا موضع گیری داشته باشند، اظهار داشت: مسؤولان امر در برابر نیرنگ و حیله دشمنان باید مراقب باشند، آمریکا مخالف و دشمن انقلاب و نظام است از این رو هرگز نمی‌توان حتی با رایزنی با آنان کنار آمد.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات کشور در گرو کوتاه آمدن در برابر دشمن نیست، خاطرنشان کرد: ما هر زمانی که در برابر دشمن ایستادیم و با قدرت عمل کردیم موفق شدیم اما  زمانی که کوتاه آمدیم دشمن گستاخ‌تر شده و ما متحمل آسیب شدیم؛ بنابراین تنها راهکار و مقابله با تهدید و فشار دشمن ایستادگی و مقاومت است ما در دوران دفاع مقدس شرایط سخت‌تر از این را داشتیم اما با مقاومت پیروز شدیم امروز نیز پیروزی از آن ماست./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات