۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۷۴۰۱۱

شاخه نظامی جهاد اسلامی: هرگز به دشمن اجازه تغییر قواعد رویارویی را نخواهیم داد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد مقاومت هرگز و به هیچ قیمتی به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد قواعد رویارویی را تغییر دهد.
جهاد اسلامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد ما بر پایبندی خود به دادن پاسخ به هرتجاوز دشمن علیه ملت فلسطین بر اساس اصل گلوله‌باران در برابر گلوله‌باران تاکید می‌کنیم.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به همراه دیگر گروه‌های مقاومت بر پایبندی خود به دفاع از ملت فلسطین و مقابله با  تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

خاطر نشان می‌شود جنگنده های رژیم صهیونیستی یک موضع نیروهای مقاومت فلسطین را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بمباران کردند.

بر اساس گزارش‌ها، مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی 70 موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک کرد.

این در حالی است که فلسطین الیوم گزارش داد نوار غزه طی شب گذشته و بامداد امروز پنجشنبه هدف حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار داشته است که به شهادت سه شهروند از جمله یک زن باردار و کودک وی در شهر دیرالبلح منجر شده است، در این حملات چند منزل مسکونی و حتی یک چاه آب هدف قرار گرفته است./۸۴۷/ب۱۰۳/ع

منبع: تسنیم

ارسال نظرات