۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۷۳۹۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اصحاب رسانه سربازان خط مقدم اطلاع رسانی حاکمیت دینی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نظام جمهوری اسلامی بر مبنای صلح، عدالت و حاکمیت دینی بنا شده و خبرنگار در چنین جامعه ای نقش سرباز دینی را را ایفا می کند.
حجت الاسلام صفر قربان پور مديرکل تبليغات اسلامي استان مرکزي 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صفر قربان پور روز سه شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران حوزه تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اراک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، اظهار داشت: همگان باور داریم که خبرنگار حلقه ارتباط بین جامعه و مدیران است که نقش مهمی در این زمینه بر عهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: در جامعه اسلامی، خبرنگار ارزشی با دیدگاه انقلابی دارد و همین موضوع رسالت و مسئولیت کار خبرنگار را نسبت به دیگر جوامع چند برابر می‌کند.

حجت الاسلام قربان پور خاطرنشان کرد: همانطور که شهدا در نزد خداوند متعال اجر و مزد دارند، پیام شهادت را رساندن هم به همان اندازه دارای اجر و مزد می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی باید در دنیا عدالت را پیام رسانی کند، چراکه عدالت مهجور مانده است و این کار بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام قربان پور یادآور شد: با این هدف می خواهیم می‌خواهیم بگوییم خبرنگار هم مثل کسانی است که در افزایش معنویت جامعه گام برمی دارند، همانطور که خداوند به قلم قسم خورده است و نشان می دهد که نقش قلم بسیار بزرگ و ارزشمند است.

وی ادامه داد: با توجه به نقش گسترده و بی بدیل پیام رسانی در جمهوری اسلامی، خبرنگار می تواند پیامی را در عرصه بین المللی به شایستگی و شفافیت ارائه کند و در این زمینه از ابزار رسانه نیز برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: ادامه داد: به همین سبب خبرنگار می‌تواند نقش سرباز دینی را ایفا کند و در این زمینه صداقت و امانتداری از جمله رسالت‌های مهم خبرنگاران است.

منبع: مهر

ارسال نظرات