۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۷۳۹۶۹
مسؤول بسیج سازندگی کرمان خبر داد؛

اعزام ۱۳ گروه جهادی به روستاهای محروم فهرج/ اجرای ۲۷ طرح‌ محرومیت‌زدایی در منطقه

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۳ گروه جهادی به روستاهای محروم بخش نگین کویر فهرج اعزام شدند و ۲۷ طرح‌ محرومیت‌زدایی در این شهرستان انجام شده است.
اردوی جهادی طلاب استان خراسان جنوبی

به گزاری خبرگزاری رسا، حجت‌الله پاداش با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد 13 گروه جهادی به روستاهای محروم بخش نگین کویر فهرج اعزام شدند، اظهار داشت: 27 مورد طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل تکمیل دو باب مسجد، احداث یک باب غسالخانه و احداث و تکمیل 24 واحد مسکونی در شهرستان فهرج انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: همچنین 8 واحد مسکونی برای واگذاری به محرومان دراین شهرستان در حال ساخت است و امروز عملیات ساخت چهار باب مسکن با زیربنای 50 متر برای محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش محروم نگین کویر فهرج آغاز شد که برای ساخت هر واحد مسکونی 35 میلیون تومان هزینه می‌شود.

پاداش عنوان کرد: همچنین ساخت یک آموزشگاه عشایری در ریگ‌آباد منطقه چاه‌ریگان و با زیربنای 50 متر مربع و اعتبار اولیه 30 میلیون تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی آغاز شد.

افتتاح یک مدرسه 5 کلاسه در بخش نگین کویر فهرج

با حضور جمعی از مسؤولان یک آموزشگاه عشایری در روستای توکل‌آباد بخش نگین کویر فهرج به بهره‌برداری رسید.

منوچهر امیرتیموری مدیرکل آموزش و پرورش عشایری استان کرمان در این مراسم گفت: این آموزشگاه با زیربنای 135 متر احداث شده و برای ساخت آن 100 میلیون تومان از سوی خیران هزینه شده است که با بهره‌برداری ازاین آموزشگاه 65 دانش‌آموز از فضای مناسب آموزشی بهره‌مند شدند .

تاکنون دانش‌آموزان این آموزشگاه در فضای غیرمقاوم و کانکس تحصیل می‌کردند، روستای توکل‌آباد در 15 کیلومتری بخش نگین کویر قرار دارد.

همچنین با حضور حجت‌الله پاداش مسؤول بسیج سازندگی استان کرمان، ساخت یک آموزشگاه دو کلاسه عشایری در چاه‌ریگان بخش نگین کویر فهرج آغاز شد.

منبع: فارس

ارسال نظرات