۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۷۳۹۵۱
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی:

مسؤولان پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند

بابایی صالح با تاکید براینکه عملکرد مسؤولان باید همه در راستای تقویت نظام و حل مشکلات مردم باشد، گفت: همه مسؤولان باید در کنار مردم و پاسخگوی مطالبات جدی آنان باشند.
بابایی

روح الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت ارتباط گیری نزدیک مسؤولان با مردم، گفت: تنها نهادی که در بین قوا مردم بدون واسطه می‌توانند صحبت‌های خودشان را بیان کنند دفاتر نمایندگان بخصوص در شهرستان‌های کشور است.

وی افزود: مسؤولانی که کارهای اجرایی بر عهده دارند و اعتبارات دستگاه اجرایی با آنها است باید با مردم ارتباط نزدیک داشته باشند تا بتوانند سوالات مردم را پاسخ بدهند و این یکی از خواسته‌های مهم نمایندگان ملت به شمار می‌رود.

بابایی صالح با تاکید براینکه عملکرد مسؤولان باید همه در راستای تقویت نظام و حل مشکلات مردم باشد، ابراز کرد: همه مسؤولان باید در کنار مردم و پاسخگوی مطالبات جدی آنان باشند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امروز عصر پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات است و چیزی را نمی‌توان از مردم کتمان کرد، گفت: همه مسؤولان نسبت به خواسته و مطالبات مردم آگاهی دارند از این رو با توجه به عصر ارتباطات کسی نمی‌تواند ادعای بی اطلاعی از خواسته‌های مردم داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مسائلی که در کشور رقم می‌خورد و برخی رسانه های معاند مردم را به برگزاری تجمعات دعوت می‌کنند لازم است مردم با هوشیاری تمام در مقابل هجمه‌های دشمن آگاهی داشته باشند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات