۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۷۳۹۳۲
سخنگوی کمیسیون شوراها:

کابینه دولت نیازمند ترمیم اساسی است

سلیمی با بیان این که کابینه دولت نیازمند ترمیم اساسی است، گفت: چنانچه رییس جمهور نسبت به ترمیم کابینه دولت اقدامی نکند، مجلس خود وارد عمل خواهد شد.
اصغر سلیمی

اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تاریخ مذاکره ایران و آمریکا، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در ادوار گذشته با آمریکا مذاکره کرده است که آخرین مورد آن نیز تجربه برجام بود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ آمریکا با نقض یکطرفه برجام نشان داد که بر معاهدات بین‌المللی پایبند نیست، از این رو هیچ دلیلی ندارد که جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با چنین کشوری پای میز مذاکره بنشیند.

وی ابراز داشت: ملت شریف ایران نسب به مسؤولان آمریکایی بدبین شده و هیچ اعتمادی ندارند. به همین علت آمریکا به جای ارائه پیشنهاد برای مذاکره با مقامات ایرانی، بهتر است به تعهدات قبلی خود عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخل کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، تصریح کرد: هر چند که توطئه‌های خارجی در مشکلات اقتصادی اخیر اثرگذار بوده است، اما با قاطعیت می‌توان گفت که بیش از 95 درصد از مشکلات اقتصادی کشور به مسائل داخلی بازگشت دارد.

وی با ابراز گلایه از عملکرد‌ دولت، عنوان کرد: متأسفانه تیم اقتصادی دولت ناکارآمد است. هنگامی که مسائل و مشکلات اقتصادی به شکل مناسبی کارشناسی نشود، طبیعی است که کشور به سوی بحران اقتصادی سوق پیدا خواهد کرد.  

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کابینه دولت نیازمند ترمیم اساسی است، اظهار داشت: چنانچه رییس جمهور نسبت به ترمیم کابینه دولت اقدامی نکند، مجلس خود وارد عمل خواهد شد.

سلیمی گفت: چپاول بیت‌المال توسط برخی از مسؤولان رده بالای کشوری منجر به بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان شده است. از این رو قوه‌قضائیه برای جلب اعتماد مردم باید در سریع‌ترین زمان اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی را شناسایی کرده و برخورد قاطعانه‌ای با آنها داشته باشند./۸۷۸/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات