۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۵۷۳۶۸۰

امام جمعه اردبیل به عیادت آیت الله آل‌هاشم رفت

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با حضور در بیت آیت الله آل‌هاشم، در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی امام جمعه موقت تبریز قرار گرفت.
عیادت عاملی از آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در جریان سفر یک روزه به آذربایجان شرقی با حضور در بیت آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، در جریان آخرین وضعیت جسمی و درمانی امام جمعه موقت تبریز قرار گرفت.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با این عالم وارسته، آرزوی بهبودی کامل آیت الله آل‌هاشم را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد و گفت: مردم آذربایجان و تبریز عشق و ارادت خاصی نسبت به خاندان آل‌هاشم دارند و ساده‌زیستی و مردم‌داری شما همواره الگویی برای دیگر علما و فضلای حوزوی بوده است.

همچنین آیت الله آل‌هاشم در سخنانی با تقدیر از حضور امام جمعه اردبیل، با تأکید بر این‌که طی روزهای گذشته بنا به تشخیص پزشکان در استراحت مطلق به سر می برم، اظهار داشت: حضور طلاب و علما و دیگر اقشار جامعه طی روزهای گذشته بنده را شرمنده کرده است، با این‌که اصرار داشته‌ام کسی در جریان بیماری بنده قرار نگیرد.

گفتنی است، آیت الله آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز و پدر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان؛ به دلیل بیماری طی روزهای گذشته تحت نظارت پزشکان قرار گرفته و در خانه بستری است.

همچنین آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز برای شرکت در نشست صمیم، هم‌اندیشی و همفکری نمایندگان ولی فقیه در شمال غرب کشور به تبریز سفر کرده است./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات