۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۷۳۶۶۴
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

راه یابی ۸۰ اثر پژوهشی طلاب به جشنواره علامه حلی

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری دومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان، گفت: ۸۰ اثر پژوهشی طلاب لرستانی به دومین جشنواره علامه حلی راه یافته است.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی اشاره و عنوان کرد: این جشنواره برای دومین سال به صورت استانی در لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره از دو بخش اجرایی و علمی تشکیل شده است، افزود: بخش علمی جشنواره وظیفه ارزیابی آثار و تعیین برگزیدگان نهایی را بر عهده دارد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت شورای علمی جشنواره پژوهشی علامه حلی خاطرنشان کرد: این شورا با ترکیب معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران و برادران، دبیرجشنواره، چند نفر از پژوهشگران حوزوی وظیفه تعیین منتخبین نهایی جشنواره را بر عهده دارند.

وی در ادامه یادآور شد: آثار پژوهشی طلاب که نامزد انتخاب در جشنواره هستند، در این شورا مورد بازبینی قرار گرفته و پس از تأیید به عنوان منتخب جشنواره شناخته می شوند.

حجت الاسلام پنام با اشاره به ارسال آثار پژوهشی به دبیرخانه جشنواره و ارزیابی این آثار افزود: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه از سوی طلاب لرستانی، پس از ارزیابی اجمالی و تفصیلی از بین 250 اثر راه یافته به مرحله نیمه نهایی، 80 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره پژوهش علامه حلی مهرماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه از آثار برگزیده پژوهشی طلاب تجلیل می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: آثار پژوهشی از سوی طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران لرستان در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه ارسال شده اند./۹۴۵۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات