۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۷۳۶۱۴
امام جمعه بوشهر:

وظیفه مسؤولان در قبال مردم سنگین است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی، گفت: وظیفه مسئولان در قبال مردم سنگین است.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح دوشنبه در نشست با اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باعث نجات از سقوط در منکرات و حرکت به سمت صعود به مدارج عالیه انسانی می‌شود.

وی مهمترین فریضه در عرصه آراستگی و پیراستگی جامعه را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اضافه کرد: خداوند اولین آمر به معروف و ناهی از منکر است و این موضوع بیانگر اهمیت بالای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بوشهر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را کمال‌آفرین و نجات‌بخش دانست و تصریح کرد: نهی از منکر بالی است که انسان‌ها بر آن می‌نشینند و از ظلمت‌ها نجات یافته و به نور می‌رسند.

وی با بیان اینکه جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر از دست دین و انقلاب خواهد رفت و به دست جهان سلطه می‌افتد، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر منطبق با نظام آفرینش است و خداوند نیز اولین آمر به معروف و ناهی از منکر است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شناخت معروف‌ها و منکرات فضای پیرامونی از موضوعات مهم برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: اولویت‌بندی معروف‌ها و منکرها و سپس مدیریت اجرایی آن در مراحل بعدی قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید برای ترویج معروف‌ها و تصحیح منکرها در جامعه تلاش شود، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شاهد انجام اقدامات بسیار خوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: مردم به خوبی عملکرد مسئولان در ارائه خدمات و رفع مشکلات را مشاهده می‌کنند و از بابت مشکلات نگران هستند ولی به خاطر حفظ نظام اسلامی این مشکلات را تحمل می‌کنند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان وظیفه سنگینی در برابر مردم دارند و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم و تامین نیازهای آنان تلاش کنند و شاهد گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظرات