۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۷۳۴۴۱
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل:

رسانه‌ها نقش مهمی در کم‌تر کردن نگرانی و مطالبات مردمی دارند‌

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در فاز جدیدی از انقلاب حرکت می‌کند.
جبهه مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا، میرفخرالدین زاهد در نشست صمیمی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با جمعی از مدیران اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مرکز اردبیل اظهار داشت: اهل قلم و رسانه قشر فعال رسانه هستند که صدای مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و باید در راه تحقق اهداف و آرما‌ن‌های مقدس انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی با اشاره به این که مسیر انقلاب و تبیین اهداف شهدای والامقام مهم‌ترین هدف ما است بیان کرد: خبرنگاران باید در کنار مردم باشد و نیروهای انقلابی باید در راه تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل برای شکست دشمن تلاش کنند و راه شهیدانی که در اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حرکت کرده‌اند گام بردارند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: راه عاشورا همان راه اسلام است و شهیدان انقلاب اسلامی در همین راه قدم برداشته‌اند و هم‌اکنون زمانی فرا رسیده است که امروز خبرنگاران باید در کنار مردم و نیروهای انقلابی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

زاهد با بیان این که خبرنگاران ابزاری قدرتمند برای توسعه و پیشرفت ملت ایران هستند تصریح کرد: خبرنگاران و اهل قلم و رسانه باید با برطرف کردن مشکلات کنونی جامعه در امور اقتصادی و مشکلات معیشتی حرکت کرده و در راستای برطرف کردن مطالبات مردمی پیشگام عمل کنند چرا که این مسئله بسیارحائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اصلاح امور برای دستیابی به توسعه و پیشرفت جزو برنامه‌های اولویت‌دار ما است و در این زمینه خبرنگاران باید نگاه تیزبینی داشته باشند و کاستی‌ها و مشکلات را شناسایی کرده و در راستای حل آنان گام بردارند و به دور از جناح‌ و سیاسی‌بازی در راستای حل مشکلات گام بردارند.

ارسال نظرات