۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۷۳۳۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

برنامه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی گسترش یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر توسعه برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: فضای تعاملی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها گسترش یابد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گردهمایی روسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: تعامل با دفاتر ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید به خوبی در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر انجام برنامه‌های مد نظر سازمان تبلیغات اسلامی و اجرای شاخص‌های سال جاری خاطرنشان کرد: تعامل با اقشار مختلف مردم به‌ویژه جامعه هدف و اقشار تاثیرگذار باید در دستور کار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار افزایش فضای تعاملی در سطح شهرستان‌ها شد و افزود: تکریم ارباب رجوع، حرکت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رعایت نظم و انضباط اداری در مجموعه ضروری است.

سیدمحمد موسوی مطلق، معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این گردهمائی، به ارائه برنامه های انجام گرفته در زمینه برگزاری دوره های آموزشی، وضعیت معیشتی و کارکنانی مجموعه پرداخت.

حجت‌الاسلام محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست در سخنانی بر نقش مهم ادارات در پیشبرد برنامه های سازمان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی، کارشناس امور اداره‌های تبلیغات اسلامی استان به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه های ادارات پرداخت و در ادامه روسای ادارات به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

این نشست در سه بخش نشست کارشناسان معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، نشست کارشناسان معاونت اداری مالی و نشست کارشناسان اداره امور قرآنی اداره کل با روسای ادارات برگزار شد و مسائل مختلف مربوط به این حوزه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات