۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۷۳۳۱۴

برترین های هشتمین جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد هرمزگان تجیل شدند

هشتمین جشواره مالک اشتر با هدف معرفی رده‌های برتر، حوزه‌ها و پایگاه‌های نمونه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) بندرعباس برگزار شد.
جشنواره

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، هشتمین جشواره مالک اشتر پش از ظهر امروز با حضور معاونت فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه، رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مدیران برتر و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج هرمزگان و جمعی از خانواده معظم شهدا در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بندرعباس برگزار شد.

در ابتدای این آیین، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر از برترین‌ها تقدیر به عمل می‌آید هرچند از دید ما، همه خوب و عالی‌اند اما محدودیت در انتخاب سبب شد تا از بین هر 100 نفر یک نفر را انتخاب کنیم.

وی در ادامه خطاب افراد برگزیده هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر افزود: افرادی که امروز با اهدای لوح و نشان از آنان تقدیر می‌شود باید با تلاش مضاعف و همت و کوشش بیش از پیش در راستای تحقق اهدف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به رشد و پیشرفت‌های چشمگیر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: اگرچه سپاه پاسداران در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رشد خوبی داشته، اما هنوز جای کار بسیار است.

در ادامه این مراسم، حمیدرضا زارعی دبیر هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر هرمزگان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و بر‌تر در سطوح مختلف و همچنین توسعه فرهنگ شایسته‌سالاری را از اهم این اهداف برشمرد.

وی همچنین ارج نهادن به تلاش‌های رده‌های زیر مجموعه در سپاه به منظور تحقق اهداف و ماموریت‌ها و ایجاد زمینه بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در سپاه پاسداران را از دیگر اهداف برگزاری هشتمبن جشنواره استانی مالک اشتر عنوان‌کرد.

سپس در ادامه، عبدالرسول مهوری معاون فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه به قرائت نظرات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و جایگاه سپاه پاسداران و نقش این نهاد مقدس در تامین امنیت کشور پرداخت.

معاون فناوری اطلاعات ستاد کل سپاه در ادامه، پیام فرمانده کل سپاه به هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر را قرائت کرد.

در پایان هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، از 102 نفر از مدیران و فرماندهان موفق بسیجی و پاسدار با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات