۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۷۳۳۰۷
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی:

دولتمردان برای وضع آشفته اقتصاد و بازار فکری کنند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دولتمردان با همدلی مردم و آحاد مختلف جامعه و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری باید فکری بر وضعیت آشفته بازار اقتصادی کنند تا بتوانند جامعه را از این وضعیت آشفته نجات دهند.
جلسه هیأت دولت

به گزارش خبرگزاری رسا، محسن شکرنیا اظهار کرد: اقتصاد و بازار آن امروزه بسیار آشفته است از این رو دولتمردان باید فکری به حال این وضعیت آشفته کنند تا بتوانند جامعه را هم نجات دهند.

وی بیان کرد: امروزه مسئله مهمی که در جامعه مطرح است این است که در چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داشته و از این رو باید هوشیارتر از همیشه عمل کرد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: دلیل اینکه می‌گوییم باید هوشیارتر از قبل باشیم این است که مشاور ترامپ دیوانه، جان بولتن سال گذشته اظهار کرده بود که داغ جشن چهل سالگی انقلاب را بر دل مردم ایران خواهیم گذاشت و آن‌ها این جشن را نخواهند دید.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا امروز که در اربعین پیروزی هم قرار داریم نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را از سوی معاندان و ایادی استکبار به خود دیده اما هموراه با هوشیاری و بصیرت مردم و تبعیت از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه ها نقش بر زمین شده اند.
وی ادامه داد: مردم و دولتمردان همواره باید هوشیار بوده و در برابر ظلم معاندان و ایادی استکبار ایستادگی کنند چرا که این ایستادگی نور الهی است و مقابله با انوار الهی از بین برنده است.

شکرنیا اذعان کرد: همواره باید از انقلاب اسلامی در برابر دشمنی معاندان و ایادی استکبار حفظ و پاسداری کنیم مانند رزمندگان رشیدمان در هشت سال دفاع مقدس و روزهای اول انقلاب که ذره‌ای از این خاک و انقلاب را با از خودگذشتگی‌هایشان تقدیم نکردند و از انقلاب پاسداری کردند.

وی در پایان از تمامی ارگان ها و نهادهای دولتی خواست که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را هر چه پرشورتر برگزار و تبلیغ کنند تا مشت محکمی بر دهان ایادیان استکبار در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار که همواره تفکرات سخیفی در برابر انقلاب اسلامی دارد بزنند.

ارسال نظرات