۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۳۳۰۶
وزیر کشور:

بدعهدی‌های بین المللی سبب بروز مشکلات در کشور شد

وزیر کشور گفت: امروز اگر در جامعه دچار بروز مشکلات و نوسانات ارزی هستیم دلیلی جز بدعهدی‌ جوامع بین‌المللی نیست جوامعی که در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب ما از ایران کینه به دل دارند.
رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه مشارک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال که در سالن شهید عطایی استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: 40 سال است که ایران و نظام با فراز و فرودهایی مواجه بوده است از این رو نباید با دیگر کشورها مقایسه شود.

وی ادامه داد: اینجا ایران است ایرانی که 40 سال است طعم مستقل بودن را چشیده و ایرانی که در طول این سال‌ها همواره با دشمنان و معاندان نظام و انقلاب جنگیده است.‌

وزیر کشور افزود: ایران در طول 40 سال از انقلاب راه 300 ساله را طی کرده و به پیشرفت‌هایی رسیده که در قبل از انقلاب رسیدن به آن‌ها را محال میدانستند.

وی گفت: معاندان تحریم و تهدید می‌کنند تا به فناوری بالای هسته‌ای نرسیم .

رحمانی فضلی اذعان کرد: ثروت‌هایی که کشورهای غربی اکنون برای خود به دست‌آورده‌اند نتیجه 200-300 سال چپاول کشورهای خاورمیانه و منطقه است.

وی همچنین افزود: بعد از فروپاشی شوروی هیچ یک از جنگ‌ها به اتمام نرسیده اند چرا که همه برای مقابله با نظام‌های سلطه راهبرد‌های مختلفی را تدبیر کرده‌اند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: مردم بالاترین و بزرگترین دارایی و قدرت حکومت‌ها هستند.

وی عنوان کرد: سرعت تغییرات در دنیا به قدری زیاد است که فرصت شمارش آن از دست رفته است.

فضلی ادامه داد: باید خود را با تغییرات وفق دهیم  در غیر این صورت به مشکل برخورد خواهیم کرد.

وزیر کشور در پایان یادآور شد: بی شک جامعه بدون نشاط دچار افسردگی و رکود خواهد شد.

ارسال نظرات