۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۷۳۲۷۶
امام جمعه ارومیه:

مردم خواهان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم خواهان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی هستند چراکه دیگر از ناعدالتی ناراضی هستند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: مردم خواهان برخورد جدی با مفسدان اقتصادی هستند چراکه دیگر از ناعدالتی ناراضی هستند.

وی افزود: مسؤولان باید با هوشیاری گلوگاه های فساد در داخل کشور را ببندند و مسیر ورود دشمنان برای ضربه به نظام را مسدود کنند.

امام جمعه ارومیه تمرکز اتاق جنگ آمریکا بر مسأله اقتصادی در ایران را نمادی از اهمیت اقتصاد دانست و افزود: مسئولان و مردم باید در حالت آماده باش بوده و با تمام توان برای غلبه بر دسیسه‌های دشمنان تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به توطئه های دشمنان در طول 40 سال گذشته برای نابودی نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: وحدت تنها راه مقابله با دسیسه‌های دشمن است و قطعاً با وحدت میان مردم و مسؤولان شاهد شکست آن‌ها خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: مردم و مسؤولان بدانند که دشمنان در تلاش هستند تا چهلمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران را با مشکل مواجه کنند تا این نظام چهل سالگی خود را نبیند ولی بدانند که این مردم همراه نظام هستند.

وی اظهار کرد کرد: مردم همیشه مدافع حق مظلومان بوده و از ظلم و ظالم بیزار هستند که باید مسؤولان با صراحت تمام با متخلفان درون نظام برخورد کنند.

خطیب جمعه ارومیه از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواست تا در کنار هم تلاش کرده و با بهره گیری از ظرفیت‌های و پتانسل های استان زمینه رشد اقتصادی را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: استان آذربایجان غربی جوانان نخبه و با استعداد زیادی دارد که لازم است مسؤولان از فکر و استعداد آنها در راستای پیشرفت و آبادانی استان بهره بگیرند./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات