۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۵۷۳۲۶۶
امام جمعه موقت کرمان:

ناکارآمدی مدیران ضعیف، سبب بی ثباتی اقتصاد کشور شده است

حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که ناکار آمدی مدیران ضعیف، سبب بی اعتمادی می شود، گفت: مسؤولان وظیفه دارند دنبال جلب اعتماد مردم باشند و با برنامه ریزی صحیح سعی کنند مشکلات گرانی و بیکاری را از بین ببرند.
توکلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام علی توکلی امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سوره طلاق، اظهار کرد: تقوا کلید همه خوبی ها و بی تقوایی ریشه و مادر همه آسیب های فردی و اجتماعی است.

وی با بیان این که گناهان توفیق و برکت را از زندگی انسان دور می کنند، افزود: تقوا به انسان آبرو و آرامش می دهد و انسان مسلمان باید همیشه در مسیر تقوا حرکت کند.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که پدیدار شدن مشکلات و آسیب های اجتماعی از بی تقوایی است، تاکید کرد: قرآن برای هدایت افراد با تقوا است، انسان باید شوق به تقوا داشته باشد.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه اقتدا کردن به سیره حضرت امام خمینی(ره) می تواند در زندگی همه مردم جامعه اسلامی تاثیرات مطلوبی داشته باشد، افزود: ریشه تمام  آسیب های اجتماعی از غیبت ها، تهمت ها و شایعه ها از بی تقوایی است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به وضعیت نابسامان کشور و این که بی ثابتی و انبار کردن اجناس، سبب دغدغه برای مردم جامعه می شود، اظهار کرد: مردم با حفظ حریم و احترام می توانند مطالبه گر باشند و مسؤولان باید به سوالات مردم شفاف پاسخ دهند.

وی با بیان این که ناکار آمدی بعضی از مدیران ضعیف، سبب بی اعتمادی جامعه می شود، افزود: مسؤولان وظیفه دارند دنبال جلب اعتماد مردم باشند و اهل شعار و دروغگویی نباشند.

حجت الاسلام توکلی با تأکید بر این که نظارت دقیق و محکم تمام دستگاه ها، می تواند جلوی فسادها را بگیرد، تاکید کرد: عدم اطلاع رسانی در جامعه سبب بی اعتمادی ملت می شود، مردم در صورت برخورد با مفسدان و بر کناری آنها از هر منصبی آرام می شوند.

امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر این که شفاف سازی مسؤولان سبب جلب اعتماد مردم می شود، در پایان گفت: مسؤولان وظیفه دارند از اشرافی گری دوری کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات