۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۷۳۱۷۰
نماینده مردم دلیجان در مجلس:

اعتماد دوباره به آمریکا خوش خیالی است

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ساده‌انگاری و خوش‌خیالی است که بخواهیم باردیگر به آمریکا اعتماد کنیم، آمریکا به دنبال نجات کشور نبوده و نیست، بلکه هدف مسئولان آمریکایی تنها براندازی است.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره طرح موضوع مذاکره ایران و آمریکا که اخیرا از سوی ترامپ مطرح شده است، اظهار کرد: ترامپ ثابت کرده که به هیچ عهد و پیمانی متعهد نیست و غیرقابل اعتماد است.

وی تصریح کرد: ترامپ در مسئله برجام نشان داد تعهدهای بین‌المللی نیز برای او ارزشی نداشته و به هیچ معاهده بین‌المللی پایبند نیست.

نماینده مردم دلیجان و محلات با بیان اینکه مسئولان آمریکایی در مسئله برجام با مسئولان ایران دست داده و همدیگر را در آغوش کشیدند، بیان داشت: آمریکا با لیبی‌ها مذاکره کردند، اما به لیبی لشکرکشی کردند، با یاسر عرفات مذاکره کردند، با کره شمالی مذاکره کردند اما به هیچ یک از تعهدات خود وفادار نماندند.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: ساده‌انگاری و خوش‌خیالی است که بخواهیم باردیگر به آمریکا اعتماد کنیم، آمریکا به دنبال نجات کشور نبوده و نیست، بلکه هدف مسئولان آمریکایی تنها براندازی است.

وی بیان داشت: ترامپ می‌خواهد از طریق مذاکره قدرت ایران را محدود کند، چرا که تنها خواسته آنها محدودیت در توان موشکی و نظامی ایران است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال جنگ روانی است، باید مسئولان مراقب توطئه‌های آنها بوده و بار دیگر فریب آنها را نخورند.

ارسال نظرات