۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۷۳۱۵۷
قائم مقام شورای تبلیغات اسلامی:

امروز کشور در حساس‌ترین مقطع تاریخ است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز کشور در حساس‌ترین مقطع تاریخ بشریت است، نباید میدان را خالی کرد، بلکه باید با نیرو و قوای هرچه تمام‌تر برای حفظ پایداری نظام کوشید.
لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، انقلاب اسلامی را در دنیا به عنوان یک جمهوری که حاصل تلاش و زحمات بی‌وقفه رهبری دلسوز، فداکار و توانا است، معرفی کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز دشمن کینه‌توز اسلام و نظام در صدد این است که به این نظام مقدس آسیب وارد کند.

وی نظام جمهوری را یک نظام متکی به مردم دانست و گفت: دشمن در چنین نظامی تلاش خود را معطوف بر مردم به خصوص جوانان می‌کند و می‌خواهد از این طریق اهداف شوم خود را پیش برد.

لطفی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 2 نگاه مهم دارد، افزود: دهه فجر و مراسمات، نگاه آئینی آن است و از فجر 96 تا فجر97 به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از نگاه تبیینی آن محسوب می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پیامدهای گسترش فضای مجازی در راستای ضربه زدن به دین و نظام اشاره و بیان کرد: امروز کشور در حساس‌ترین مقطع تاریخ بشریت است، نباید میدان را خالی کنرد، بلکه باید با نیرو و قوای هرچه تمام‌تر برای حفظ پایداری نظام کوشید.

وی اضافه کرد: آسیب به اسلام و به تبع آسیب به نظام هدف اغتشاشات سال‌های قبل بوده، لذا چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک آزمون و امتحان الهی برای همه مدیران نظام است که باید به عنوان یک جبهه مقدس در آن برای شکست دشمن و مالیده شدن پوزه‌اش به خاک، تلاش و کوشش و همچنین فعالیت کنند.

لطفی با اشاره به فشارهای غالب بر مردم، تصریح کرد: سه فشار از جمله فشارهای اقتصادی، روانی و عملی در حال حاضر بر مردم اعمال شده است که با توکل به خدا و تلاش بی‌وقفه این فشارها از بین خواهند رفت.

وی گفت: هرکس متدین و انقلابی است و آرمان‌های انقلاب را قبول دارد باید دست به کار شود مخصوصا سه قوه که باید متحد باهم و دلسوزانه عنان کار را به درستی در دست بگیرند و اقدامات دشمن علیه نظام و جمهوری اسلامی را بی‌ثمر کنند.

ارسال نظرات