۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۷۳۱۴۶
حجت الاسلام شاهیوندی:

عمل به فرایض دینی راه مصون سازی خانواده در برابر آسیب های اجتماعی است

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه جنگ نرم کانون خانواده ها را هدف قرار داده اند، گفت: عمل به فرایض دینی راه مصون سازی بنیان خانواده در برابر آسیب های اجتماعی است.
آسیب های اجتماعی

حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه بیان کرد: راه مقابله با این آسیب ها و جلوگیری از رواج آن بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در جبهه جنگ نرم رواج آسیب ها در جامعه و ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال رواج بی بند و باری و فروپاشی کانون خانواده ها است.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با بیان اینکه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بنیان خانواده را هداف قرار داده است، اظهار داشت: امروزه موضوع بد حجابی و زمینه‌های طلاق فراگیر شده و بانوان جوان با پرداختن به فرایض دینی، بنیان خانواده را از اینگونه آفات مصون می ‌دارند.

وی بیان کرد: با توجه به آیات و روایات متعددی که در رابطه با عفاف و حجاب ازکلام شیرین ائمه مصومین(ع) و کتاب مقدس که از سرچشمه الهی نشات گرفته و هیچ تفاوتی در عمل کردن آن امر مهم و واجب بین زن و مرد قرار نداده است، عمل کنیم ما دارای جامعه ای سالم و بدون اسیب خواهیم بود و هیچ وقت خانواده ها وفرزندان بی سامان، دچار آسیب نمی شوند.

حجت الاسلام شاهیوندی در ادامه بصیرت بخشی و روشنگری به ویژه بین نسل جوان را لازمه تحکیم بخشی به باور و اعتقادات جوانان عنوان کرد و گفت: مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی موجب خنثی شدن توطئه های فرهنگی دشمن می شود.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان و فرصت های تبلیغی لازمه روشنگری در جامعه و مقابله با ناهنجاری ها است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات