۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۷۳۱۱۹
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

دولت با برطرف کردن ضعف مدیریتی خود شرایط کشور را بهبود بخشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی و مشکل هستند و دولت می‌بایست با رفع ضعف مدیریتی شرایط را مدیریت کند.
حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز | همایش شورای زکات استان فارس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس جلسه همدلی انس و مودت فرماندهان سپاه فجر و فرماندهان انتظامی استان فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در این جلسه با توجه به تبلیغات دشمنان خارجی و داخلی اظهار داشت: متاسفانه امروز دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی درصدد ایجاد ناامنی جامعه و ایجاد مشکلات برای دولت است که البته دولت می‌بایست با رفع ضعف مدیریتی شرایط را مدیریت کند.

وی شرایط اقتصادی و فرهنگی امروز جامعه را امتحان دانست و افزود: می‌بایست در مقابله با تلاش دشمنان با همت و یکدلی و تمسک به قرآن کریم و الهام گرفتن از آیات قران از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های امنیت تعامل موثر نیروهای نظامی و انتظامی است که می‌بایست به صورت مستمر و هدفمند ادامه داشته باشد تا اوج این همدلی و تعامل در میدان تقابل با عوامل دشمن مشاهده شود.

وی اشرافیت اطلاعاتی در عرصه‌های مید انی را یکی از مهم‌ترین محورهای مولفه‌های همدلی سپاه و نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: همپوشانی نیروی انتظامی و سپاه در ماموریت‌های میدانی، هم‌افزایی و تعامل سپاه و ناجا در حوزه‌های فضای مجازی، عملیات روانی، رصد و اشراف اطلاعاتی و همیاری در جهت کمک به انتفاع رساندن به مردم در محله‌های کم برخوردار استان از دیگرمولفه‌های همدلی این دو سازمان است.

غیاثی وحدت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس را در اوج خود دانست و افزود: در قضایایی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد در جهت حفظ و تثبیت امنیت و آرامش، سپاه و ناجا همراه با مردم در جهت مطالبات به حق مردم از طریق مسئولین مرتبط مطالبات مردم را پیگیری خواهد کرد.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس بیان کرد: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، مسائل و مشکلات متعددی داشته‌ایم که در سایه صبر و خویشتن‌داری و مساعدت مسئولین از این شرایط سخت عبور کرده که امروز هم عبور از شرایط موجود در جامعه قابل رسیدگی و مرتفع ساختن است و می‌بایست همه آحاد مردم و مسئولین تلاش کنیم تا در راستای اهداف عالی نظام اسلامی و امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب قدم بداریم.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز جلسات همدلی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی را ضروری دانست و گفت: برگزاری جلسات همدلی و مودت نیروهای نظامی و انتظامی به منظور هم‌افزایی، افزایش مهارت‌های خدمتی در جهت مبارزه بی‌امان با ناهنجاری‌های اجتماعی و همچنین انتقال تجربیات دو مجموعه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در جهت هنجار سازی اجتماع بسیارضروری است.

سردار گودرزی افزود: تا کنون چندین جلسه انس و مودت و همدلی سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس برگزار شده که موجب هم‌افزایی مطلوب، همدلی و هماهنگی‌های عملیاتی و اطلاعاتی در حوزه‌های فضای حقیقی و مجازی شده است.

فرمانده ارشد ناجا در استان فارس افزود: هم افزایی مطلوب به وجود آمده توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی سبب شده است استان فارس در رتبه استان‌های برتر از نظر احساس امنیت قرار بگیرد.

وی افزود: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران دو مجموعه لاینفک از حیث خدمتی بوده و تلاش می‌شود جلسات تعاملی و مودت تا پایین‌ترین رده‌های سپاه و نیروی انتظامی در استان فارس گسترش پیدا کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از اطلاعات و توانمندی‌های سپاه و نیروی انتظامی در فضای حقیقی و فضای مجازی در راستای مبارزه با عملیات روانی دشمن در جنگ تمام عیار اقتصادی وارد عمل شده و بتوانیم در تمام اهداف به ویژه در طرح‌های مردم یاری در مناطق کم برخوردار استان فارس با همکاری یکدیگر قدم برداریم.

ارسال نظرات