۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۷۳۱۱۶
نماینده مجلس:

مشکلات اقتصادی کشور با تحقق شعار سال رفع می‌شود

نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه ایران راه انداختند، گفت: مشکلات اقتصادی کشور با تحقق شعار سال رفع می‌شود.
جنگ اقتصادی - اقتصاد مقاومتی - تولید ملی - پدافند اقتصادی

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن حسینی شاهرودی در یادواره شهدای شرکت البرز شرقی در شاهرود اظهار داشت: دشمنان جنگ اقتصادی تمام‌عیار علیه ایران راه‌اندازی کردند و باید در این عرصه از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات کشور اقدام کرد.

وی با بیان اینکه دولت موظف است در این راستا برنامه‌ریزی و تدبیری ویژه بی اندیشد افزود: اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان لازمه پیشبرد اهداف دولت در راستای مقابله با دشمنان در این جنگ اقتصادی است.

نماینده مردم شاهرود و میامی با تأکید بر اینکه ترامپ با افکار احمقانه خود درصدد به ذلت کشاندن مردم ایران است اعلام کرد: لحظه‌ای از سوی ترامپ تهدید می‌شویم و لحظه‌ای دیگر به مذاکره دعوت می‌شویم و مسئولان و دولتمردان در این عرصه با هوشیاری با دشمنان مقابله کنند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال بهترین راهکار برای رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با دشمنان در این جنگ است افزود: دولت باید تدابیر ویژه‌ای برای ریشه‌کنی فقر و بیکاری است.

حسینی شاهرود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این راستا خاطرنشان کرد: پیروی از فرمان‌ها مقام معظم رهبری در دستور کار نخست مسئولان وقت قرار گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: رفع مشکلات مردم مهم‌ترین اولویت‌های دولت و مسئولان نظام است و باید نسبت به تحقق مطالبات مردم اقدامی مؤثر انجام شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه این شهرستان یکی از مناطق محروم نسبت به سایر شهرستان‌های استان است و اعتبارات دولتی کمتر در این شهرستان تخصیص می‌یابد.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های اقتصادی در شاهرود با حمایت‌های مردمی پیشرفته است و ساخت فرودگاه و کارخانه سیمان شاهرود از شاخص‌ترین پروژه‌های مردمی در این منطقه است.

ارسال نظرات