۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۵۷۳۱۰۹
حجت‌الاسلام منتظری:

تصمیماتی برای برخورد سریع و جدی با مفسدان اقتصادی اتخاذ شده است

دادستان کل کشور گفت: تصمیماتی برای برخورد سریع و جدی با مفسدان اقتصادی اتخاذ شده است.
منتظری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه سفر به استان ایلام اظهار داشت: با مفسدان اقتصادی به صورت جدی برخورد می‌شود.

دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه برخورد جدی را با مفسدان اقتصادی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا مصمم و جدی است.

وی ادامه داد: برخورد دستگاه قضایی در این راستا جدی بوده و تلاش می‌شود بر اساس تصمیماتی که  اتخاذ شده است به صورت ویژه پرونده‌های مهم را رسیدگی کند.

این مسؤول اضافه کرد: قوه قضاییه با کسانیکه در زمینه ایجاد مشکلات اخیر در بازار و فسادی که مرتکب شده‌اند هرچه زودتر رسیدگی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام منتظری تصریح کرد: سعی می‌کنیم در قوه قضاییه مفسدین اقتصادی را بر اساس قوانین و مقررات تعقیب و به مجازات برسانیم.

دادستان کل کشور همچنین به تردد زوار در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اقدامات خوب نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی در ایام اربعین ستودنی است.

وی ادامه داد: در حوزه سفر زائرین از استان ایلام مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه شود ایجاد امنیت زوار بوده که خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی، انتظامی و قضایی در این زمینه همکاری لازم را دارند.

ارسال نظرات