۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۷۳۱۰۲
نماینده ولی فقیه در سپاه:

دفاع مقدس انقلاب را برای همیشه بیمه کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دفاع مقدس انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کرده است.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در همایش بصیرتی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) افزود: دفاع مقدس، انقلاب را برای همیشه بیمه کرد و این دفاع در عرصه های گوناگون تعطیلی ندارد چرا که با جلوه های مختلفی خود را نشان می دهد که فتنه های فرهنگی و اعتقادی در عصر حاضر از این گونه جلوه ها می باشد.

وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه مبتنی بر راهبردهای صحیح و انقلابی در عرصه های مختلف جنگ سخت و نرم از ویژگی های بارز پاسدادان انقلاب اسلامی است ادامه داد: پاسداران برای سنگر نشینی در مقابل هجمه های شوم دشمنان نیاز به قدرت نظامی و اعتقادی محکمی دارند که این موضوع امروزه محقق شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با ماهیت دینی شکل گرفت، اما اسلام ناب را حیات دوباره بخشید و استکبار جهانی که با این شرایط جدید، حیات و هیمنه استکباری خود را با خطر و تهدید مواجه می‌دید، با تمام توان و ظرفیت به میدان آمد تا با  انقلاب  اسلامی مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که این انقلاب دشمن دارد، در صورتی که آثار حیات انقلاب از بین رفته و یا کارکردهای خود را از دست دهد، دیگر این انقلاب دشمن نخواهد داشت.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در صدد نا امن جهاد اکبر امروز گرفتن تابلوی استکبارستیزی مقابل دشمنان استکردن منطقه هستند گفت: پاسداران دریادل انقلاب اسلامی نیز با تمام توان خود در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی می کنند و امنیتی پایدار را در منطقه ایجاد کرده اند.

سردار محمد تقی اوصانلو امنیت را شرط اساسی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه عنوان کرد و افزود: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب امنیت پایدار مردمی باید در منطقه برقرار می شد که این مهم با رشادت رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا در منطقه شمال غرب ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن ایجاد ناامنی در منطقه و درگیری های داخلی در کشور است که به منظور جلوگیری از خدمت رسانی مسئولین انجام می پذیرد افزود: دشمن امروز بر موج ناامنی های داخلی سوار است و احساس می کنند که با این روش می توانند مردم ایران اسلامی را به زانو درآورند اما ایستادگی ملت اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

سردار اوصانلو با تاکید بر اینکه انقلابی بودن مهمتر از بحث انقلابی ماندن است عنوان کرد: جهاد هیچ زمانی تعطیلی ندارد و با وجود اینکه انقلاب اسلامی ایران بیمه شده ولی در مسیر جهاد هرگز عقب نمی نشینیم.

ارسال نظرات