۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۷۳۰۳۸
آیت الله علما مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از تمام ظرفیت ها برای کمک به زلزله زدگان

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در رسیدگی به زلزله زدگان نباید هیچ کوتاهی کنیم و از تمام توان خود در راستای کمک به زلزله زدگان استفاده کنیم.
آیت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصطفی علما امروز چهارشنبه در نشستی با معلولان ضایعه نخاعی شهرستان های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی که در مجتمع فرهنگی- آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: دنیا دار تزاحم است و همیشه آرامش انسانها با سختی ها و مشکلاتی همراه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: بلایای طبیعی یکی از مواردی است که در مقابل آرامش انسان رخ می دهد و اینجاست که تحمل انسانها می تواند در مقابل آنها ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز وسایل و امکاناتی که در اختیار بشر قرار دارد می تواند بسیاری از غصه هایی که در حوادث طبیعی رخ می دهد کم کند.

آیت الله علما بیان داشت: در این زمینه مهم این است که ما هیچ کوتاهی نکنیم و از تمام توان خود در راستای کمک به زلزله زدگان استفاده کنیم.

وی خطاب به آسیب دیدگان مناطق زلزله زده گفت: در برابر این مشکل باید صبوری پیشه کنید چرا که مشکلات با صبر آسان خواهند شد و بدون شک رحمت الهی نیز شامل حال صابران خواهد بود.

ارسال نظرات