۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۷۳۰۱۱
حجت الاسلام قابل:

مسؤولان پاسخگوی گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم باشند

امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر این که مسؤولان در رابطه با گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی مردم پاسخگو باشند، گفت: آنچه امروز مسؤولان باید تدبیر کنند، موضوع مهم اقتصادی و گرانی‌ها در جامعه است، چرا که دشمنان مدام در حال تخریب روحیه ملت ایران است و باید جلوی نقشه‌های شوم آنها گرفته شود.
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی قابل، در جمع طلاب جدید‌الورود دوره میثاق طلبگی، در اردوگاه شهید بابایی، گفت: شما سربازان امام زمان (عج) این مسیر پاک و ارزشمند را یک افتخار وعنایت از جانب خدای متعال بدانید و از همین حالا درس خود را جدی دنبال کنید تا بتوانید یک طلبه موفق در جامعه باشید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان با ترویج خرافات و شبهات در جامعه به دنبال انحراف جوانان هستند و این وضعیت مسئولیت طلاب و روحانیون را سنگین‌تر کرده است.

وی در ادامه به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی در سالهای بعد از پیروزی انقلاب علی‌رغم تحمیل جنگ هشت ساله و توطئه‌های فراوان، تحریم ها و تهدیدات را به خوبی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت به خوبی پشت سر گذاشته است.

حجت‌الاسلام قابل خاطرنشان کرد: آنچه که امروز مسئولین باید تدبیر کنند، موضوع مهم اقتصادی و گرانی‌ها در جامعه است، چرا که دشمنان مدام در حال تخریب روحیه ملت ایران است و باید جلوی نقشه‌های شوم آنها گرفته شود.

ارسال نظرات