۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۷۳۰۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شورای هماهنگی در شهرستان های استان قزوین فعال می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با همکاری فرمانداران ستاد شورای هماهنگی در شهرستان های استان نیز فعال می شود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قابل در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در ابتدای انقلاب نهادهای مختلفی شکل گرفت که کارهای متنوعی انجام می دادند البته بعدها با تاسیس شورای هماهنگی نظم بیشتری در کارها صورت گرفت.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: دستگاههای مختلفی در شورای هماهنگی عضویت دارند که نقش شورا بیشتر هماهنگی در تبلیغات مناسبتها و دفاع از انقلاب است.

وی اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فعالیتهای متعددی دارد که مناسبتهای ۱۲ فروردین، ۱۴ و ۱۵ خرداد، ۷ تیر، هشتم و ۱۷ شهریور، روز زن، ۱۳ ابان، روز قدس، عید فطر، جشن نیمه شعبان، مراسم ۹ دی، ۱۲ و۲۲ بهمن از برنامه هایی است که همه ساله توسط شورا برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگیتبلیغات اسلامی استان یادآورشد: گاهی وظایفی بر عهده سایر نهادها و ستادها گذاشته می شود و در ستاد سوم خرداد، ارتحال امام، هفته دفاع مقدس هم برنامه داریم.

وی اضافه کرد: در کشتار مردم غزه و حوادث مختلف سیاسی مثل لبنان، عراق و افغانستان نیز ایفای نقش کرده ایم.

حجت الاسلام قابل اظهارداشت: سال گذشته شورای هماهنکی در ۱۲ فروردین در کنار راهپیمایی. مسابقات مختلف فرهنگی هم برگزار کرد و در برپایی راهپیمایی اعتراضی حمله سعودی به یمن، حمله به بحرین، مراسم ۱۵ و ۱۴ خرداد، برنامه بازخوانی هفته حقوق بشر امریکایی، شهدای هفتم تیر، هم برنامه های مختلفی برگزار شده است.

وی بیان کرد: قرار است ستاد بزرگداشت ۱۷ شهریور و هفته دولت را پر رنگ برگزار کنیم و از دیگر کارهای شورا برگزاری مراسم تشییع شهدای حرم و سایر شهداست.

حجت الاسلام قابل افزود: راهپیمایی ضد امریکایی علیه ترامپ، مراسم تاسوعا و عاشورا، رحلت پیامبر، مراسم ۹ دی و ۱۷ دی امسال و میهمانی لاله ها هم با مشارکت شورا برگزار شد.

وی یادآورشد: ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نیز شورای هماهنگی در شهرستانهانیزبا همکاری فرمانداران فعال خواهد شدکه فرماندهان نواحی سپاه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستانها هستند.

ارسال نظرات