۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۵۷۳۰۰۰
آیت‌الله كلانتری:

راه برون‌رفت از وضعیت كنونی، اقدام انقلابی و کار جهادی است

در نامه نماینده مجلس خبرگان رهبری خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی ضمن برشمردن مشكلات مردم تأكید شده است كه تنها راه برون رفت از این وضعیت، اقدام انقلابی و کار جهادی است.
کلانتری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی‌اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی یك نامه خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور كشورمان مباحث توجه ویژه به رفع مشكلات معیشتی را یادآور شد.

در این نامه آمده است:‌

رئیس جمهور محترم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای روحانی
سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات

نیاز به گفتن نیست که در مقطع کنونی، مهم‌ترین مشکل برای اقشار مختلف مردم به خصوص کارگران، کارمندان، کشاورزان، فرهنگیان و بازنشستگان، فشارهای سنگین معیشتی و نابسامانی‌های اقتصادی است. افزایش گلایه‌ها و درد دل‌های مردم با علما و روحانیون که آنان را ملجأ و پناهگاه خود می‌دانند، گواه این سخن است.

البته نخبگان، اندیشمندان و جوانان فهیم، از چنان درکی برخوردارند که ناتوانی و ناکارآمدی جمعی از مسئولان را به ناکارآمدی نظام اسلامی تفسیر نکنند و از همین‌روست که علی‌رغم فشارهای اقتصادی و تنگناهای معیشتی، هیچ‌گاه با ساختارشکنان و آشوب‌طلبان همراهی نکرده و نخواهند کرد. ولی بسیار روشن است که دلبستگی مردم نجیب به نظام و دین و کشور خود و محبت بی شائبه آنان به رهبر دلسوزشان، به معنای ارادت بی حد و حصر به مسئولان ناکارآمد و حمایت نامحدود از آنان نیست.

بی تردید تنها راه برون رفت از این وضعیت، اقدام انقلابی و کار جهادی است چرا که تجربه نشان داده است انجام سخت‌ترین کارها با روحیۀ انقلابی و جهادی و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با اعتماد به مردم، منتهی به موفقیت خواهد شد.

امروز به نظر می‌رسد همۀ دلسوزان نظام به این اجماع رسیده‌اند که لازم است فراتر از نگرش‌های تنگ سیاسی، یک تیم اقتصادی قوی، متخصص، متعهد، انقلابی و کارآمد تشکیل داد که دردهای مردم به خصوص آنان که با درآمدهای اندک و در عین حال ثابت، کمر در زیر بار گرانی خم کرده‌اند را درک کنند.

حال که دشمنان عنود با همۀ جنود خود از جمله امپریالیسم خبری، مرتجعان عرب، منافقان، سلطنت‌طلبان و غرب‌زدگان، به جنگی تمام عیار با این مردم برخاسته‌اند، مقتضای عقل و شرع آن است که با همان روحیۀ دفاع مقدس، وارد کارزار شد و با تلاش شبانه‌روزی، بدخواهان مردم و کشور را ناامید ساخت.

البته تکمیل‌کنندۀ این حرکت، اقدامات به موقع، شفاف و قاطع قوۀ قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و محاکمه خارج از نوبت و مجازات سریع آنان است. با آرزوی توفیقات الهی برای همۀ خدمتگذاران به مردم و نظام اسلامی.
علی اکبر کلانتری
نمایندۀ مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات