۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۹۲۵
روحانی اهل سنت بریلوی پاکستان:

نیازمند نشر اندیشه‌های امام خمینی (ره) در جامعه هستیم

پیرعظمت‌الله سلطان قادری در دیدار وابسته فرهنگی کشورمان در راولپندی گفت: امروزه ما بیش از گذشته نیازمند آن هستیم که پیام و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را که همانا وحدت در جامعه مسلمانان است، نشر دهیم.
پیرعظمت‌الله سلطان قادری

به گزارش خبرگزاری رسا، پیر عظمت‌الله سلطان قادری، روحانی اهل سنت بریلوی پاکستان و رییس انجمن «پنج تن پاک»، طی روز گذشته (8 مرداد) ضمن حضور در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی با بهرام کیان، وابسته فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیر عظمت‌الله سلطان قادری ضمن ابراز همدلی و همبستگی جامعه مسلمانان بریلوی پاکستان با کشور و ملت ایران گفت: رابطه  ایران و پاکستان مثل رابطه روح و جسم است. ‏ما همواره دوستدار اهل بیت (ع) و به ویژه امام حسین (ع) بوده و درحالی که به ایام سوگواری آن حضرت نزدیک می‌شویم، لازم است که پیام و رسالت آن حضرت را برای مردم تکرار و یادآوری کنیم.

وی افزود: امروزه ما بیش از گذشته نیازمند آن هستیم که پیام و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را که همانا وحدت در جامعه مسلمانان است، نشر دهیم.

بهرام کیان، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ کشورمان در راولپندی در سخنانی، گفت: ما ایرانیان با شما نه تنها به دلیل اشتراک دینی و فرهنگی احساس نزدیکی و برادری می‌کنیم، بلکه به دلیل محبت به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع)  ‏نقطه وصل و رابطه قلبی داریم. 

در این دیدار، مقرر شد نشستی در روز جمعه، 16 شهریورماه سال جاری به مناسبت استقبال از ماه محرم با حضور علمای دینی  دوستدار اهل بیت (ع) از تمام مذاهب اسلامی با مشارکت خانه فرهنگ ایران در راولپندی در محل ‏شورای هنری راولپندی برگزار شود.‏/۹۸۸/ب۱۰۳/ف

منبع: روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات