۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۷۲۸۹۵
مدیر مدرسه علمیه برادران الیگودرز:

تابستان بهترین ظرفیت برای تقویت بنیه علمی طلاب است

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز ایام تابستان را بهترین ظرفیت برای تقویت بنیه علمی طلاب عنوان کرد و گفت: طلبه ها در این ایام با تقویت پایه های علمی و برطرف سازی نقاط ضعف باید خود را برای فراگیری دروس جدید در سال تحصیلی جدید آماده نمایند.
 طلاب

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بیکاری طلبه ها در ایام تابستان بیان داشت: طلاب از این فرصت ها باید به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه ایام تابستان بهترین ظرفیت برای تقویت بنیه علمی طلاب است، افزود: طلبه ای که در طول سال درگیر دروس حوزه است، در این ایام فرصت پیدا می کند، نقاط ضعف خود در حوزه تحصیلی را مرور و برطرف سازد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز عنوان داشت: تقویت بنیه علمی طلاب نیازمند استمرار مطالعه و تمرین است، طلاب باید دروس خود را مرور کرده و از فرصت هایی که در اختیار دارند استفاده کنند تا بتوانند پایه علمی خود را تقویت کنند.

وی رفع مشکلات درسی را نیازمند گذراندن دروس جدید عنوان کرد و گفت: طلبه ها در این راستا می توانند از توانمندی طلبه های دیگر و اساتید خود بهره مند شوند.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه گسترش و تقویت فعالیت تبلیغی در ایام تابستان را دیگر امتیاز مثبتی عنوان کرد که این روزها در اختیار طلبه ها قرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اوقات فراغت طلاب در ایام تابستان این قشر می توانند در مساجد، روستاها و کانون های فرهنگی هنری حضور داشته باشند و به تبلیغ در حوزه دین و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان بپردازند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز تبلیغ را خروجی حوزه خواند و گفت: تبلیغ و بصیرت بخشی به جامعه و تحکیم بخشی به باورها و اعتقادات دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان رسالت خطیر طلاب بوده و این قشر باید در انجام رسالت تبلیغی خود از فرصت ها به خوبی بهره مند شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات