۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۵۷۲۸۵۹
امام جمعه شهرکرد:

مردم استان چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در توسعه پروژه های عتبات عالیات داشته اند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در توسعه پروژه های زیر ساختی عتبات عالیات داشته اند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در نشست ستاد عتبات عالیات با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در توسعه پروژه های زیر ساختی عتبات عالیات داشته اند، اظهار داشت: مردم این استان با کمک های نقدی خود نقش مهمی در توسعه عتبات عالیات داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی همزمان با اربعین حسینی در این استان مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

برگزاری برنامه های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مورد توجه بیشتر قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ شدن ارزش های اسلامی در جامعه است، بیان کرد: باید برنامه های فرهنگی در راستای تقویت ارزش های دینی در جامعه برگزار شود.

وی بیان کرد: دشمن اعتقادات و ارزش های اسلامی مردم را هدف قرار داده است و به دنبال جایگزین کردن فرهنگ های غیر اسلامی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید تلاش شود که مراسم اربعین در این استان به بهترین نحو برگزار شود.

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین امسال در این استان در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات