۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۸۴۰
وزیر بهداشت خبر داد؛

آغاز ساخت بیمارستان جدید در مناطق زلزله‌زده تا دو هفته دیگر

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه یک بیمارستان دیگر اسلام آباد غرب هم که زمین آن توسط خیرین اهدا شده در حال سرمایه‌گذاری برای ساخت است، گفت: زمین طرح بیمارستان جدید تحویل شده و در کمتر از دو هفته دیگر کار ساخت آن آغاز خواهد شد.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و جایگاه مؤسسات خیریه در مباحث پزشکی اظهار کرد: مشارکت خیران در این حوزه در کشور مطلوب است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشارکت مؤسسات مالی بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان‌های جدید در کشور افزود: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی با مؤسسات مالی بخش خصوصی منعقد شده است.

وی با اشاره به مفاد تفاهم‌نامه منعقده بیان کرد: ساخت بیمارستان و تکمیل طرح‌های بهداشتی نیمه کاره از جمله موضوعاتی است که در این زمینه مورد تاکید قرار گرفته است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به تمایل وزارت بهداشت برای مشارکت کمتر در ساخت و تجهیز طرح‌های بهداشتی و تمرکز بیشتر در ارائه خدمات بیان کرد: آنچه مسلم است، ساخت بیمارستان‌های با تعداد تخت بالا با همت سرمایه‌گذاران و حمایت سازمان برنامه و بودجه‌ امکان‌پذیر است و باید در این حوزه وارد شد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به وضعیت بیمارستان اسلام آباد غرب اضافه کرد: این بیمارستان که در زلزله بخشی از آن آسیب دیده بود باید نوسازی شود.

وی با اشاره به اینکه یک بیمارستان دیگر اسلام آباد غرب هم که زمین آن توسط خیرین اهدا شده در حال سرمایه‌گذاری برای ساخت است؛ اضافه کرد: زمین طرح بیمارستان جدید تحویل شده است و در کمتر از دو هفته دیگر کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات