۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۷۲۷۹۰
امام جمعه دامغان:

۳۵ روحانی در ادارات دامغان نماز جماعت اقامه می‌کنند

امام جمعه دامغان با اشاره به فعالیت ۳۵ روحانی در اقامه نماز جماعت در سطح دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، گفت: نظام‌مند شدن دستگاه‌های اجرایی در ترویج امربه‌معروف ضروری است.
امام جمعه دامغان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان در سومین جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دامغان به میزبانی سالن جلسات شهدای دانش‌آموز مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان ضمن بیان اینکه ۳۵ روحانی در ادارات دامغان نماز جماعت اقامه می‌کنند، ابراز داشت: نظام‌مند شدن دستگاه‌های اجرایی در موضوع ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است و باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی بابیان اینکه مردم بهترین عوامل در رصد کردن و پیگیری موضوعات اجتماعی سطح جامعه محسوب می‌شوند، افزود: باید ظرفیت مردمی را برای اجرای هر چه‌بهتر فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر به کار گرفت و در این حرکت بزرگ آنها را سهیم کرد.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه فریضه مقدس و باارزش امربه‌معروف و نهی از منکر بافضیلت ترین عمل در جامعه است، ابراز داشت: برای آنکه برنامه‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بهتر تحقق پیدا کند باید از توان و ظرفیت‌های صاحبان نفوذ اجتماعی در جامعه بهره گرفت و از آنان بخواهیم در این عرصه ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام حسینیان بابیان اینکه برای تحقق فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر باید همه ما از توان و ظرفیت خود استفاده کنیم، تصریح کرد: ترویج کار نیک و دوری از منکرات موجب تعالی جامعه است و امربه‌معروف و نهی از منکر بافضیلت ترین واجبات به شمار می‌رود لذا باید کوشید تا این فریضه مقدس در جامعه مغفول نماند.

وی افزود: ارتقاء کارآمدی و دانش ناظران فرهنگ اجتماعی، بسترسازی اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه، علما و مساجد و نظام‌مندی مجریان در گسترش و نهادینه کردن فریضه مقدس امربه‌معروف و نهی از منکر نقش مهم و محوری خواهد داشت که انتظار می‌رود این موارد در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دامغان لحاظ شود.

ارسال نظرات