۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۷۲۶۱۷
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان با اقدام جهادی و انقلابی برای جوانان اشتغال زایی کنند

حجت الاسلام ملک محمدی اشتغال‌زایی را یکی از رسالت‌های مهم مسؤولان در کاهش طلاق دانست و گفت: امروز مسؤولان باید با اقدام جهادی و عمل انقلابی برای جوانان اشتغال زایی کنند تا آسیب‌های اجتماعی در کشور کاهش یابد.
حجت الاسلام ملک محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ملک محمدی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در مسجد غدیر درباره آسیب‌های اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: طبق صریح روایات: پیروی از شهوات نتیجه بی توجهی به نماز است.

وی افزود: یکی از عوامل گسترش آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و اخلاقی غفلت از یاد خداوند است انسان با اقامه نماز خداوند را یاد می‌کند.

حجت الاسلام ملک محمدی افزایش طلاق را در کشور یک فاجعه جدی دانست و ابراز کرد: امروز از هر پنج ازدواج سه طلاق در کشور رخ می‌دهد و این یک زنگ خطر برای کشور بوده و برای یک جامعه اسلامی بسیار نگران کننده است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی اشتغال‌زایی را یکی از رسالت‌های مهم مسؤولان در کاهش طلاق دانست و اظهار داشت: امروز مسؤولان باید با اقدام جهادی و عمل انقلابی برای جوانان اشتغال زایی کنند تا آسیب‌های اجتماعی در کشور کاهش یابد.

وی افزود: یکی از عوامل کاهش آسیب‌های اجتماعی آن است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را تصویب کنند که مردم در پیچ و خم ادارات سرگردان نباشند و به سرعت کار آنها انجام شود بنابراین نظارت، کنترل، مدیریت جهادی و اقدام انقلابی مشکلات کشور را حل می‌کند.

حجت الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه درمان دردها نماز است، گفت: همه نابسامانی‌ها و معضلات اجتماعی نتیجه بی توجهی به نماز است قرآن کریم می‌فرماید: نماز اقامه کنید تا فحشا نابود می‌شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: به هر میزان که نماز انسان را به خداوند نزدیک کند به همان مقدار او را از گناه و معصیت باز می‌دارد.

وی با استناد به روایتی از ائمه اطهار(ع) که می‌فرمایند: اگر کسی می‌خواهد با لبخند خداوند را ملاقات کند باید ولایت امام رضا(ع) را قبول داشته باشد، عنوان کرد: شرط پذیرش توحید در پذیرش ولایت است. امام علی(ع) یه عنوان ولی جامعه اسلامی درباره اهمیت اقامه نماز می‌فرمایند: نماز قلعه نفوذ ناپذیر الهی در برای هچمه شیطان است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انسان اگر می‌خواهد زندگی او بهشتی شود باید با نماز پیوندی عمیق داشته باشد، نماز انسان را عاقبت بخیر می‌کند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات