۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۷۲۵۹۱
حجت الاسلام موحدی:

عبور از بحران های انقلاب نتیجه مدیریت صحیح رهبری است

امام جمعه تویسرکان گفت: حضرت آقا در عرصه های مختلف و در موارد گوناگون به زیبایی و درستی توانسته اند انقلاب را مدیریت کنند.
حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به نحوه مدیریت رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: الگوی مقام معظم رهبری برای اداره کشور همان الگوی امام خمینی(ره) و الگوی حضرت امام نیز بر گرفته از قرآن است.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: اساس جمهوری اسلامی در سیاست داخلی و خارجی را که نگاه کنیم متوجه می شویم که چارچوب آن کاملا بر اساس قرآن است.

وی بیانات رهبری در زمینه اقتصاد را نیز برگرفته از آیات قرآن دانست و گفت: در بحث اقتصاد شاید عده ای بر این نکته اشکال بگیرند که اقتصاد در قرآن وجود ندارد ولی ما معتقدیم مولفه های اقتصاد در قرآن برای ما تبیین شده است.

وی به ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح کرد: قبل از انقلاب همانطور که بزرگان دین بیان کرده اند از همان اول حضرت آقا دارای شخصیت منحصر به فردی در زمان خود بوده اند.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: بینش باز و دید دقیق مقام معظم رهبری ویژگی خاصی است که اکثر سیاست مداران جهان چه دوست و چه دشمن به ان اذعان دارند.

وی عبور از بحران های پس از انقلاب را نتیجه مدیریت صحیح رهبری دانست و گفت: حضرت آقا در عرصه های مختلف و در جاهای گوناگون به زیبایی و درستی توانسته اند انقلاب را مدیریت کنند.

امام جمعه تویسرکان در پایان تاکید کرد: در دنیای سیاست رهبری را نمی توان نام برد که به این اندازه دارای ایمان قوی و شجاعت باشد./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات