۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۵۱۷
جامعه مدرسین:

آیت الله مشکینی مروج و موید حوزه انقلابی و اندیشه‌های ولایت مطلقه فقیه بود

جامعه مدرسین با گرامیداشت یاد و خاطره ‌آیت الله مشکینی تأکید کرد: این عالم همواره مروج و موید حوزه انقلابی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و ولایت مطلقه فقیه بود و در حمایت و همراهی با رهبر انقلاب اسوه‌ای کم نظیر به شمار می رفت.
جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای در آستانه رحلت آیت الله مشکینی، یاد و خاطره این عالم انقلابی را گرامی داشت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه یازدهمین سالگرد رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیت الله آقای حاج میرزا علی مشکینی (رحمة‌الله علیه) جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تکریم و تجلیل از مقام علمی، اخلاقی، سیاسی، تقوایی و ولایتمداری آن روحانی عالیقدر، یاد و نام ایشان را گرامی می‌دارد.

انفاس قدسی و نصایح لطیف و انسان ساز ایشان مبین نفس مهذب و نورانی آن فقید سعید بود.

آن عالم متقی عمر خویش را در خدمت به نظام اسلامی‌، مردم و حوزه‌های علمیه گذراند و منشأ برکات و خیرات کثیری برای عموم مردم ایران بود. آیت الله مشکینی معلم اخلاق، مجاهد فی‌سبیل‌‌الله و جامع علم و عمل و زهد بودند که در جایگاه رفیع و خطیر ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سنگر امامت جمعه، سلوک انقلابی و حرکت در صراط مستقیم ولایت را به همگان نشان دادند.

این عالم همواره مروج و موید حوزه انقلابی و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و ولایت مطلقه فقیه بودند و در حمایت و همراهی با مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، اسوه‌ای کم نظیر بشمار می‌رفتند.

از خداوند متعال علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه‌اش را برای روح مطهر ایشان مسئلت می‌نماییم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

 

ارسال نظرات