۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۷۲۴۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه عنصر دفاع کننده از نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را عنصر حفظ کننده و دفاع کننده از نظام عنوان کرد و گفت: نماز جمعه در صراط مستقیم و در مسیر ولایت بوده و حلقه وصل بین مردم و نظام است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور بیان داشت: نماز جمعه در روشنگری، ایجاد اتحاد، معرفت افزایی، بصیرت بخشی و حفظ اقتدار نظام مؤثر است.

وی نماز جمعه را زبان گویای نظام اسلامی و مردم خواند و افزود: نماز جمعه در نظام اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و حلقه وصل بین مردم و نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را سنگر دفاع از نظام عنوان و خاطرنشان کرد: نماز جمعه در صراط مستقیم و در مسیر ولایت است و اندیشه های ولایت و رهبری در نماز جمعه تبیین می شود.

نماز جمعه وسیله تربیت اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به نقش تربیتی نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: نماز جمعه وسیله تربیت اسلامی است و با تقویت باور و اعتقادات دینی و روشنگری در بین آحاد مردم در برابر توطئه ها و دسیسه های فرهنگی ایستادگی می کند.

وی در ادامه تقویت بنیه اعتقادی مردم، رشد معنویت و اخلاق مردم، امر به معروف و نهی از منکر و رشد فضائل اخلاقی در جامعه را از آثار و برکات نماز جمعه عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، با اهدای لوح سپاس از زحمات خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در راستای انعکاس اخبار نماز جمعه و فعالیت در حوزه دین قدردانی کرد./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات