۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۳۴۷
سعیدی در نطق میان دستور:

دستگاه قضا با تروریست‌های اقتصادی برخورد قاطع کند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان این که مردم بی عدالتی و فساد را تحمل نمی کنند، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با دانه درشت ها و تروریست های اقتصادی شد.
زهرا سعیدی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه سوم مردادماه در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود گفت: از تمامی وکلای ملت به دلیل تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر گزافه‌گویی‌های مقامات آمریکا تشدید شده است، اما آنها غافل هستند که ایران مهد شیرزنان و شیرمردانی است که در ۴۰ سال اخیر در برابر تمام تهدیدات ایستادگی کرده‌اند. برای مثال شکستن کمر داعش با محوریت ایران توسط جبهه مقاومت کار کمی نبود که توسط ایران صورت گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به مصاف دشمنان رفت و در رده‌های مدیریتی از جوانان باانگیزه استفاده شود. از قوه قضائیه درخواست می‌کنم با دانه درشت‌ها و تروریست‌های اقتصادی برخورد قاطع کنند.

سعیدی مبارکه افزود: مردم می‌توانند شرایط بد اقتصادی را برای حفظ امنیت و ناموس تحمل کنند اما فساد و بی‌عدالتی را نمی‌توانند تحمل کنند. واقعیت این است که دیگر اطلاع‌رسانی مبنی بر بازداشت چند متخلف اقتصادی با عناوین الف یا ج برای مردم قابل قبول نیست بلکه مردم خواهان اقدام انقلابی، سریع و عادلانه هستند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت کنونی به نحوی شده که احساس می‌شود فشارهای 10 درصد روی دوش 90 درصد از مردم است بنابراین باید کمک کرد از فشارهای اقتصادی مردم کاسته شود و در این راستا طرح مقابله با سوداگری بازار مسکن در دست اقدام است و امیدوارم طرح‌های دیگر در خصوص مبارزه با سوداگری در بازارهای مختلف نیز توسط همکاران نماینده مجلس پیگیری شود.

سعیدی مبارکه گفت: لازم است به مواردی مانند کنترل گردش‌های مالی و جلوگیری از فرارهای مالیاتی رسیدگی شود و دولت در این زمینه منتظر قانون نباشد، اینکه به جای پول به مردم چک ارائه می‌شود و بازارهای زیرزمینی به دلیل چک‌های حواله کرد راه افتاده که می تواند در وجه هر شخصی صادر شود می‌تواند تبعات نامناسبی داشته باشد چرا که دلالان با حساب‌های بانکی کار نمی‌کنند و با چک بازارها را به هم می‌ریزند.

نماینده مردم مبارکه در پایان و با اشاره به مشکلات استان‌های مرکزی کشور بیان داشت: از وزارت نیرو گله‌مند هستیم، زیرا موضوع آب در استان‌های مرکزی را به نحو درست مدیریت نمی‌کند./۸۵۶/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات