۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۳۲۵
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

نباید مشکلات کشور را معطل برجام کرد

حجت الاسلام رحمانی، تهیه نقشه راه اقتصاد با ثبات را نخستین شرط عبور از مشکلات موجود بیان کرد و ادامه داد: نباید مشکلات کشور را معطل برجام کرد؛ دولت باید در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و مقابله با جنگ اقتصادی، جهادی عمل کند.
یدالله رحمانی

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی در شرایط کنونی از مهمترین وظایف دولتمردان است، به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای هیأت دولت اشاره کرد و گفت: در واقع رهبر معظم انقلاب از جایگاه و نقش رهبری خود به ساماندهی حرکت قوای کشور در این عرصه وارد شده اند تا دشمن نتواند از التهاب آفرینی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور بهره برداری و سوء استفاده کند.

وی، تهیه نقشه راه اقتصاد با ثبات را نخستین شرط عبور از مشکلات موجود بیان کرد و ادامه داد: به یقین اگر مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را بدانند با احساس ثبات و آرامش به کمک دولت خواهند شتافت.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه برخورداری از مسؤولانی با روحیه قوی، با انگیزه، شجاع و برخوردار از عزم راسخ یکی دیگر از شروط اصلی برای عبور از مشکلات امروز کشور است، افزود: از آنجا که اساس جنگ فعلی دشمن را جنگ اراده ها به خود اختصاص داده و خودباوری نقش مؤثری در برابر هجمه روانی دشمنان انقلاب اسلامی دارد، دولت در صورتی که مجاهدت کند و عزم و اراده خود را به میدان بیاورد می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسؤولان دولتی باید با مردم ارتباط نزدیک تری داشته باشند، اظهار کرد: مسؤولان باید به صورت شفاف با مردم از برنامه ها و پروژه های دشمن جهت ضربه زدن به ایران اسلامی سخن بگویند و از مردم بخواهند به عنوان سرمایه اصلی انقلاب جهت عبور از موانع و عقبه های سخت و نفس گیر به میدان بیایند.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه ما مخالف مذاکره با اروپا درباره برجام نیستیم، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که نباید مشکلات کشور را معطل برجام کرد؛ دولت باید در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و مقابله با جنگ اقتصادی، کمربندها را محکم کرده و در وسط میدان و محور اصلی کار و تحرک در کشور باشد.

وی در پایان اضافه کرد: تقویت بخش خصوصی، ضرورت برخورد قاطع با متخلفان، نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان به ویژه آمریکایی ها و جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی از دیگر ضرورتها برای مقابله با مشکلات فعلی کشور هستند که باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار بگیرد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات