۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۷۲۳۱۷

سایه‌سار خورشید رضوی در جزیره ابوموسی

کاروان شماره یک زیر سایه خورشید استان هرمزگان متشکل از دو خادم، یک مداح و سرپرست کاروان، بندرعباس را به مقصد جزیره ابوموسی ترک کرد.
ابوموسی

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، این کاروان در ششمین روز حضور خود در استان هرمزگان راهی جزیره ابوموسی شده و دل‌های عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را در دورترین نقاط ایران اسلامی به نور حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام منور نمود.

خدام که با پرواز به ابوموسی می‌رفتند قبل از پیاده شدن از هواپیمای بندرعباس_ابوموسی با گرداندن پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در بین مسافران حال و هوای پرواز را امام رضایی کردند.

کاروان خدام رضوی در بدو ورود به جزیره ابوموسی مورد استقبال پرشور مردم و مسؤولان این جزیره قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان ابوموسی در مراسم استقبال از خدام حرم مطهر رضوی ضمن خیر مقدم به خدام، اظهار داشت: مردم ابوموسی در نقطه صفر مرزی با امکانات محدود برای برقراری امنیت و اعتلای نظام اسلامی تلاش می‌کنند و قابل تقدیر است حضور خدام در این شهرستان که دل مردم ولایتمدار را شاد کردند.

خدام رضوی در نخستین برنامه خود در شهرستان ابوموسی در گلزار شهدای گمنام ابوموسی و یادمان شهیدان اسدالله رئیسی و دارا و شهدای مدافع حرم ستارمحمودی، قلی پور و شهید حبیب روحی حضور پیدا کردند و ضمن ادای احترام و تجدید بیعت به عطر افشانی مزار پاک آن والامقامان پرداختند.

کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان در ادامه با حضور در بیمارستان پارس ابوموسی با کارکنان، پرستاران و بیماران دیدار کردند.

این کاروان در منزل برادر شهید مدافع حرم ابوذر فرح‌بخش حضور پیدا کرده و با مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فضا را امام رضایی کردند.

شرق و غرب هرمزگان میزبان خدام رضوی

همچنین سومین کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان با نام شهید اسدالله رئیسی با استقبال پرشور مردم وارد شهرستان‌های بشاگرد بستک شد.

این کاروان، ابتدا با حجت‌الاسلام و المسلمین قائدی امام جمعه بستک، سید محمد قتالی امام جمعه اهل تسنن این شهرستان و از علمای برجسته اهل سنت در استان هرمزگان و همچنین عبدالله پرتابیان فرماندار بستک دیدار کرده و نشان خدمت علی بن موسی الرضا(ع) را به آنها اهدا کردند.

همچنین خبرها حاکی از آن است که کاروان چهارم خدام رضوی با استقبال مردم و مسؤولان شهرستان بشاگرد وارد شهر سردشت مرکز شهرستان شده است.

عصر دیروز شمار زیادی از علاقه‌مندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) مرکز شهرستان بشاگرد با استقبال گرم از خدام امام رضا (ع) و بیرق حرم مطهر آن امام همام، عشق و علاقه‌شان به اهل بیت (ع) به‌ویژه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) را به منصه ظهور رساندند.

مردم شهر سردشت پرچم مطهر و متبرک و خادمان امام رضا (ع) را با اجرای مداحی، قرائت دعا و نیایش، صلوات خاصه امام رضا (ع) و شعر سرایی از سوی مداحان تا گلزار شهدای گمنام این شهر همراهی کردند./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات