۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۵۷۲۲۳۶
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی:

ترمیم کابینه نباید صرفا در تغییر اشخاص منحصر شود

بابایی صالح با بیان اینکه نتیجه ترمیم کابینه باید روی کارآمدن افراد شایسته باشد، گفت: اگر مسؤولان بیانات رهبر معظم انقلاب را الگو قرار دهند و براساس منویات معظم له برنامه ریزی کنند به طور قطع از این بحران موجود عبور خواهیم کرد.
بابایی

روح‌الله بابایی صالح عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تغییر کابینه دولت گفت: در تغییر کابینه دولت اگر تنها اشخاص عوض شوند کار صحیحی نیست بلکه این تغییر باید منجر به فعال‌تر شدن وزاری مربوطه شود.

وی افزود: اگر این تغییر سبب شود افراد دلسوز با برنامه ریزی بسیار دقیق و منظم‌ روی کار بیایند این تغییر به صلاح کشور خواهد بود در غیر این صورت اگر قرار باشد فقط وزیر کنونی عوض و وزیری دیگر جایگزین شود مدتها زمان می‌برد تا وزیر جدید به مشکلات کشور آگاهی یابد از این رو به عقیده بنده چنین اقدامی به صلاح کشور نخواهد بود.

روح‌الله بابایی در جواب اینکه نمایندگان در مسیر اصلاح وضعیت اقتصادی چه برنامه و فعالیتی انجام داده‌اند، ابراز کرد: بیشتر نمایندگان معتقدند برخی از وزرای دولت باید استیضاح شوند تا درباره مشکلات موجود جواب‌های قانع کننده‌ای به مجلس ارائه دهند. ارائه برنامه و راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور یکی از خواسته‌های مهم مجلس از دولت، وزرا و معاونان آنان است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر دولت، اظهار داشت: اگر مسؤولان بیانات رهبر معظم انقلاب را الگو قرار دهند و براساس منویات معظم له برنامه ریزی کنند به طور قطع از این بحران موجود عبور خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه جنگ اقتصادی کنونی به مراتب سخت‌ از جنگ دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: مجلس نیز برای رفع مشکلات اقتصادی از هیچ کمکی به دولت دریغ نخواهد کرد./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات