۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۷۲۱۴۲
شاهوردی مطرح کرد؛

برگزاری کلاس های تابستانه ویژه عموم در مدرسه علمیه خواهران الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از برگزاری کلاس های تابستانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی و تابستانه ویژه عموم است.
اوقات فراغت

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کلاس های آموزشی در زمینه های مختلف به میزبانی مدرسه علمیه خواهران این شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان داشت: کلاس های تابستانه با محوریت کلاس های حفظ قرآن، خیاطی، کلاس سبک زندگی و تجوید درمدرسه علمیه خواهران الشتر برگزار می شود و عموم خواهران این شهرستان می توانند در کلاس ها شرکت کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: در برگزاری این کلاس های آموزشی از توانمندی خواهران طلبه و اساتید توانمند بهره مند می شویم.

وی به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد که می فرماید: به راستی که دانش، مایه حیات دل ها، روشن کننده دیدگان کور و نیرو بخش بدن های ناتوان است، اظهار داشت: کسب  علم و دانش در هر زمینه ای مایه آرامش و حیات دل ها است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی افزون بر ارتقای توانمندی خواهران در زمینه های مختلف و مورد علاقه آنان، موجب تقویت اوقات فراغت نسل جوان و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی می شود.

شاهوردی عنوان کرد: خواهران علاقه مند برای شرکت در این کلاس ها می توانند به آدرس مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، جنب آموزش و پرورش مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32530005 تماس بگیرند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات