۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۷۲۱۳۳
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

دوره آموزشی دانش افزایی مهارت های تدریس ویژه اساتید حوزه برگزار می شود

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی مهارت های تدریس ویژه اساتید حوزه خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای مهارت های تدریس اساتید برگزار می شود.
کارگاه آموزشی

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، کارگاه آموزشی ویژه اساتید حوزه پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش اساتید در رشد و پیشرفت علمی طلاب افزود: اساتید الگویی مناسب برای موفقیت طلاب در عرصه تحصیل و تبلیغ هستند و توانمندی اساتید در شکوفایی استعدادهای علمی طلاب نقش آفرین است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه از برگزاری کارگاه دانش افزایی مهارت های تدریس خبر داد و گفت: این کارگاه با هدف آشنایی اساتید با مهارت های نوین تدریس و نقش آفرینی در موفقیت طلاب در امر تحصیل است.

وی در ادامه یادآور شد: کارگاه آموزشی مهارت های تدریس در شهریور ماه سال جاری و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت مهارت های تدریس و نقش اساتید در موفقیت تحصیلی و علمی طلاب خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی همواره در طول سال و با حضور اساتید برجسته حوزه در جمع اساتید استان برگزار می شود.

وی به نقش اساتید در تربیت علمی و تهذیبی طلاب اشاره و عنوان کرد: داشتن سعه صدر مهم ترین عامل در تربیت طلاب است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات