۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۷۲۰۴۰
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

طرح اوقات فراغت در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری لرستان در حال اجرا است

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون ها خبر داد و گفت: ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در استان میزبان طرح اوقات فراغت هستند.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع برخی از خبرنگاران با اشاره به فعالیت کانون های مساجد و با هدف جذب حداکثری نسل جوان گفت: 400 کانون در لرستان فعالیت دارد.

وی در ادامه با با بیان اینکه هم اکنون طرح اوقات فراغت ازجمله طرح های مهمی است که در لرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: این طرح فراغتی با محوریت 300 کانون استان اجرا می شود.

ابدالی پور عنوان داشت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری، شناسایی استعداد های کودکان و نوجوانان، بصیرت افزایی از اهداف مهم برگزاری طرح اوقات فراغت است.

وی در ادامه بیان کرد: مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و غنی سازی اوقات فراغت نسل نو و کاهش آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: در قالب طرح اوقات فراغت کلاس های فرهنگی، هنری، دینی، قرآنی، بصیرت افزایی، ورزشی و علمی ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت در پایان ایام تابستان اظهار داشت: در قالب این طرح از 10 کانون برتر در هر شهرستان تجلیل به عمل خواهد آمد.

ابدالی پور ابراز امیدواری کرد که با غنی سازی اوقات فرات نسل جوان و نوجوان و برگزاری کلاس های آموزشی افزون بر تقویت مهارت ها و شکوفایی استعداد نسل امروز بتوانیم در کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله و خنثی سازی توطئه های فرهنگی نقش آفرین شویم./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات