۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۷۲۰۳۳

برگزاری دوره مقدماتی تربیت مدرس ویژه طلاب مدرسه سفیران شمال خوزستان

معاون آموزش مدرسه سفیران شمال خوزستان گفت: تصمیم شد تا طلبه های نخبه مدرسه برای دوره مقدماتی تربیت مدرس و آن هم تحت نظر اساتید نخبه و علمای تراز اول اخلاق به اهواز اعزام شوند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدرضا دهدشتی، معاون آموزش مدرسه سفیران شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طلبه های ممتاز و نخبه مدرسه تصریح کرد: تصمیم شد تا طلبه های مذکور برای دوره مقدماتی تربیت مدرس و آن هم تحت نظر اساتید نخبه و علمای تراز اول اخلاق به اهواز اعزام شوند.

معاون آموزش مدرسه سفیران شمال خوزستان با بیان اینکه دوره های تکمیلی سطح 1 و 2 و 3 در ماه های پیش رو برگزار می شود، افزود: در این دوره طلاب ممتاز پایه های 5،4،3 و فارغ التحصیلان حوزه که در دروس ادبیات عرب، اصول و دروس مهارتی و خطابی ممتاز بودند، شرکت کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دوره به مدت یک هفته از 16 تا 21 تیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز برگزار شد، اظهار داشت: صبح ها، برنامه های علمی و پژوهشی و بعد از ظهرها بازدید از مجموعه های فرهنگی شهرستان اهواز از قبیل مؤسسه طلیعه داران ظهور و عصر ظهور و 3 مسجد و مدرسه محمدامین را داشته باشند.

حجت الاسلام دهدشتی با بیان اینکه مساجد اهواز در کشور نمونه هستند، افزود: طلاب در بازدید از مدارس امین با کارهای دانش آموزی و تربیتی آشنا شدند تا الگوی مناسب مدارس و مساجد اهواز را طی فعالیت های فرهنگی در مساجد اندیمشک پیاده سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کلاس های اخلاق از محضر مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، حجت الاسلام علیرضا پاکباز و فراغت بهره بردیم.

معاون آموزش مدرسه سفیران شمال خوزستان گفت: در طول مدت برگزاری، روزانه 3 ساعت صرف فعالیت های پژوهشی شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات