۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۷۱۹۲۴
امام جمعه پردیسان:

مسؤولان به مردم اعتماد و تکیه کنند| انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نمی رسد

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این‌که انقلاب شکوهمند ایران هرگز به بن‌بست نخواهد رسید، گفت: این نظام ۴۰ سال به صورت قوی و مقتدر جلو آمده و با عنایت الهی از تمام گزندها و آسیب‌ها در امان مانده است.
قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان با اشاره به ویژگی‌های جامعه ایران در طول سالیان طولانی گذشته اظهار داشت: از ویژگی‌های مردم ایران علاقه و محبت نسبت به اهل‌بیت طاهرین(ع) است، روح ایرانی‌ها با خاندان ائمه‌(ع)، امام‌زادگان و حرم آنها گره خورده و دشمن از فهم و تحلیل این موضوع درمانده است.

امام جمعه پردیسان ادامه داد: دلیل دلبستگی ایرانیان به ائمه معصومین(ع) و خاندان پاک آنها اراده و خواست الهی است که این سرزمین پناه‌گاه مهاجران معصوم و معصوم‌زاده باشد و این خاندان مطهر به مردم این کشور طهارت، انقلاب، مقاومت و توانمندی را آموزش دهند و در مقابل جامعه ایران هم از حریم آنها محافظت کنند.

وی با بیان این‌که انقلاب بهمن57 مرتبه‌ای از انقلاب اهل‌بیت(ع) بوده که از غدیر آغاز شده و به قضیه کربلا و مصائب ائمه(ع) رسیده است، گفت: انقلاب ایران یک انقلاب مرحله‌ای و ریشه‌دار بوده که از عمق تاریخ معصومین نشأت گرفته، این خاندان مطهر به ما یاد داده‌اند که سکوت علیه ظلم، خطا و اشتباه است و باید علیه ظالمان دنیا قیام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی تأکید کرد: این انقلاب، یک انقلاب فانتزی یا صرفا سیاسی و اقتصادی نیست، بلکه انقلابی چندجانبه، اصیل و پایدار است که ریشه در محراب و قتلگاه دارد که بزرگتر از قبل همچنان ادامه دارد، چراکه اهل‌بیت(ع) همیشگی هستند و انقلاب آنها نیز مداوم است.

وی با بیان این‌که باید جنس مردم ایران را شناخت و دانست که چه کسانی هستند، گفت: امام راحل کسی بود که مردم ایران را به درستی شناخت، به آنها اعتماد کرد و دانست که با آنها انجام هرکاری ممکن می‌شود.

امام جمعه پردیسان با اشاره به وظیفه مسؤولان در قبال مردم ایران اظهار داشت: نخستین وظیفه مدیران و مسؤولان نظام، قدرشناسی از چنین جامعه‌ای است که معجزه هستند و توانسته‌اند در جنگ‌های نابرابر با حکومت‌های طاغوتی غرب و آمریکا پیروز باشند و پیش‌روی کنند.

وی با تأکید بر اعتماد به مردم ایران بیان کرد: مسؤولان به مردم اعتماد و تکیه کنند، بایستی اقتصاد کشور به دستان قدرتمند جامعه ایران سپرده شود، زیرا مردمی عاقل، عالم و توانمند هستند که گره‌گشایی و رفع موانع در خون آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این‌که انقلاب شکوهمند ایران ادامه خواهد یافت و هرگز به بن‌بست نخواهد رسید، گفت: برخی از مسؤولان ابتدای انقلاب دائما دم از ناامیدی و به بن‌بست رسیدن انقلاب می‌زدند و این درحالی است که این نظام 40 سال به صورت قوی و مقتدر جلو آمده و با عنایت الهی از تمام گزندها و آسیب‌ها در امان مانده است.

وی تأکید کرد: همه مسؤولان باید سخن‌گوی مردم باشند، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب سخن‌گوی مردم هستند، باید مطالبات مردم از مشکلات کم‌آبی، گرانی و ارز گرفته تا دیگر مشکلات موجود در جامعه به صورت جدی از سوی صاحبان قدرت پیگیری شود.

امام جمعه پردیسان همچنین با تقدیر از برنامه «روایت مردم» ابراز داشت: «روایت مردم» برنامه زیبایی در ادامه برنامه روایت فتح با الگوگیری از شهید آوینی است که حاج حسین یکتا در این برنامه از مردم روایت می‌کند./876/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات