۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۱۸۷۸
آیت الله طه محمدی:

باید قدردان زحمت کشان باشیم

امام جمعه همدان گفت: باید قدر هر زحمت کشی در هر جایگاهی که قرار دارد را بدانیم و به دلیل آن زحمتی که می کشد حساب ویژه ای برای او باز کرد.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر پنجشنبه در دیدار مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان با تاکید بر قدردانی از افراد زحمت کش جامعه گفت: بنده با افتخار دست رفتگران عزیز را می بوسم چرا که اگر این عزیزان نباشند خدا می داند چه به روز این شهر می آید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: باید قدر هر زحمت کشی در هر جایگاهی که قرار دارد را بدانیم و به دلیل آن زحمتی که می کشد حساب ویژه ای برای او باز کرد.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم مردم را با زحماتی که هر یک مسئولان می کشند آشنا کنیم و مردم نیز باید قدر شناس افرادی باشند که واقعا زحمت می کشند.

امام جمعه همدان به دیدار های مدیران اشاره کرد و گفت: ما تمام مدیران زحمت کش استان را هر سال دعوت می کنیم که به آن ها یادواری کنیم ما زحمات شما را می بینیم و سپاسگزار سعی و تلاش شما هستیم.

وی گفت: زیر نظر هر مدیری ده ها نفر مشغول به کار می باشند و قادر نیستم که از تک تک بزرگواران تقدیر کنیم اما از آن مدیر محترم به نمایندگی از همه آن ها تقدیر می کنیم و در حقیقت تشویق مدیر تشویق همه ان ها است.

نماینده مجلس خبرگان به جایگاه مادران و اهمیت دادن به آنها اشاره کرد و ابراز کرد: بهشت به این دلیل زیر پای مادر است که همه زحمات بچه و اصلی ترین آموزش ها با مادر است و اگر فرزند به جایگاه بالایی می رسد نتیجه تلاش مادر است.

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به فریضه نماز جماعت گفت: از همه مدیران درخواست دارم که در مجموعه های تحت نظرشان توجه به نماز را فراموش نکنند و امامان جماعت نیز بدانند که آن ها سلسله جنبان برگزاری نماز جماعت هستند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد:‌ نماز جماعت ثواب بسیاری دارد به اندازه که فرشتگان هم نمی توانند ثواب آن را درک کنند با این وجود ثواب امام جماعت به اندازه همه مومنینی است که در نمار حاضر هستند زیرا او به وجود آمدن این قضیه است./979/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات