۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۷۱۸۵۱
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

طرح تبلیغی «حجاب آری یا نه» در شهرستان الشتر لرستان اجرا می شود

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشترحجاب را زینت زنان جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: ترویج این مهم لازمه مقابله با رواج ضدارزش ها بوده و در راستای ترویج و تبیین این مهم خواهران مبلغ در قالب طرح تبلیغی «حجاب آری یا نه»، در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.
حجاب و عفاف

فرشته شاهوردی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف خواهران مبلغ در این شهرستان فعالیت تبلیغی گسترده ای در زمینه گسترش این فرهنگ آغاز کرده اند.

وی با اشاره به فعالیت خواهران مبلغ در راستای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف و پاسخگویی به سؤالات و شبهات بانوان در جامعه افزود: این طرح تبلیغی در قالب طرح «حجاب آری یا نه» در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر به اهمیت و ضرورت فرهنگ حجاب و عفاف اشاره و عنوان کرد: این طرح تبلیغی با هدف نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با هجمه های فرهنگی در راستای ترویج بی حجابی و بدحجابی است.

وی در ادامه یادآور شد: طلاب مبلغ در قالب این طرح تبلیغی با برگزاری گفتمان های دینی و تبلیغ چهره به چهره به سؤالات و شبهات بانوان در حوزه حجاب پاسخ می دهند.

شاهوردی با بیان اینکه خواهران مبلغ در طول سال همواره در عرصه تبلیغ و نهادینه سازی ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها فعالیت دارند، اظهار داشت: در این ایام حضور فعال خواهران مبلغ با هدف ترویج و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف و بصیرت بخشی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی ناشی از بی حجابی و بدحجابی صورت می گیرد.

وی حجاب و عفاف را یک ارزش خواند و یادآور شد: امروزه دشمنان با هدف قرار دادن این مهم به دنبال فروپاسی کانون خانواده ها و رواج ضدارزش ها در جامعه هستند و بصیرت بخشی لازمه مقابله با این مهم است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات