۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۷۱۸۳۲
معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی:

دغدغه مالی طلاب مانعی در برابر پیشرفت های پژوهشی است

حجت الاسلام داستان، دغدغه مالی را مشکل اصلی طلاب و مانعی در برابر بازدهی بیشتر آنها در مباحث پژوهشی و تحقیقاتی برشمرد.
پژوهش

حجت الاسلام سید صادق داستان، معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در تابستان جهت ارتقای سطح مقاله نویسی چندین موضوع درسی به طلاب ارائه شده است، اظهار داشت: برای نفرات اول تا سوم به ترتیب جوایز نقدی در نظر گرفتیم تا از این طریق انگیزه های پژوهش را بیشتر در میان طلاب تقویت کنیم.

معاون پژوهش مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی خاطرنشان کرد: مقاله های تهیه شده برای طلاب پایه های 5 تا 10 باید در زمینه های فلسفه، فقه، اصول و کلام باشد و تا آغاز سال تحصیلی مهلت ارسال آثار اعلام شده اما تاکنون مقاله ای به دست ما نرسیده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نکته های مورد نیاز برای تهیه مقاله وتحقیق به طلاب ذکر شده است، افزود: هم اکنون مراجعات طلاب برای شرکت در امتحانات ارتقایی است و عملا در تابستان برنامه پژوهشی خاصی در نظر گرفته نشده است.

حجت الاسلام داستان درباره برنامه های مدنظر برای ارتقای سطح پژوهشی طلاب گفت: طی همفکری با مدیر و مشاوران مدرسه بیان شد که دغدغه مالی مشکل اصلی طلاب و مانع از بازدهی بیشتر آنها در مباحث پژوهشی و تحقیقاتی است که در صورت تأمین نیازهای مالی شاهد ارتقای سطح پژوهش طلاب خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جزئیات شرکت در جشنواره علامه حلی به طلاب اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: نیازهای مالی سبب شده تا طلاب به درس های ضروری حوزه توجه و فعالیت های تبلیغی و فرهنگی را در مساجد و ادارات پیگیر شوند و به مباحث پژوهشی توجه ویژه ای نشان ندهند.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام بلادیان، مدیر پیشین حوزه دارالعلم آیت الله بهبهانی به مدیریت حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) منصوب و حجت حجت الاسلام موسوی، معاون پیشین تهذیب مدرسه به مدیریت مدرسه گمارده شد؛ همچنین حجج الاسلام سید صادق داستان، به عنوان معاون پژوهش، یزدانپرست به عنوان معاون آموزش، موسوی پور به عنوان تهذیب و نوروزی به عنوان معاون اجرایی انتخاب شدند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات