۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۷۱۸۲۸
معاون آموزش مدرسه امام صادق اندیمشک عنوان کرد؛

برگزاری دوره انگیزه دهی و برنامه نویسی برای پایه های اول تا سوم

حجت الاسلام دریکوند از برگزاری دوره ۶ روزه انگیزه دهی و برنامه نویسی برای پایه های اول تا سوم مدرسه امام صادق اندیمشک خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اينكه در تابستان 4 برنامه برای طلاب مدنظر قرار گرفته است، عنوان داشت: امتحان شفاهی از همه پایه های سطح یک بدین صورت اخذ شد که دروس صرف و نحو ویژه پایه اول، شرح ابن عقیل و منطق ویژه پایه دوم، جواهر البلاغه و مغنی اللبیب ویژه پایه سوم، فقه و اصول ویژه پایه های 4 تا 6 است و طلابی که در امتحان شفاهی قبول نشوند تا 31 تیرماه فرصت امتحان مجدد را دارند.

معاون آموزش مدرسه امام صادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه دوره انگیزه دهی و برنامه نویسی برای پایه های اول تا سوم دیگر برنامه تابستانه بود، تصریح کرد: در این دوره 6 روزه که 3 هفته پیش برگزار شد، کلاس پایه های تحصیلی تفکیک و براساس نیازسنجی استاد مشاور، مشاوره و اطلاعات لازم در اختیار طلاب قرار می گیرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: برگزاری دوره های قرآنی برای طلاب خواهان تلبیس و سطح یک با هماهنگی معاونت تهذیب در حال برگزاری و تا آنجا مثمر ثمر بود که در سال تحصیلی جدید طلاب سطح 1 و 2 در بحث روخوانی، روانخوانی و تجوید با مشکلی روبه رو نخواهند شد.

حجت الاسلام دریکوند به حضور طلاب پایه اول مدرسه در دوره یک هفته ای آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم که به همت دفتر قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان برای نخستین بار در خوزستان برگزار شد، اشاره کرد.

وی با اشاره به پایان مصاحبه از طلاب پذیرش شده و تکمیل پرونده گفت: 12 نفر در امتحان ورودی قبول شدند و از میان داوطلبان بدون آزمون نیز 20 نفر را به مرکز مدیریت معرفی می کنیم به صورت کلی ظرفیت پذیرش 30 طلبه را برای سال تحصیلی جدید خواهیم داشت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات